blads.exe
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 21-10-03 16:22

er kommet med TweakXP.

Ved opstart kommer der en meddelelse om at port 80 er i brug af blads.exe.

Hvorfor har den highjacket port 80 og hvordan f.... kommer jeg af med den,
uden at slette Tweak-xp.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 21-10-03 16:28

On Tue, 21 Oct 2003 17:21:54 +0200, Flemming Jørgensen
<flej@fbi.jubiimail.dk> wrote:

>Ved opstart kommer der en meddelelse om at port 80 er i brug af blads.exe.
>
>Hvorfor har den highjacket port 80 og hvordan f.... kommer jeg af med den,
>uden at slette Tweak-xp.

Søg på blads.exe på Google.

Allerførste link (du kan evt. trykke "I'm feeling lucky / Jeg føler
mig heldig") giver svar på dit spørgsmål.

"blads [..] A Tweak-XP component, blocks advertisement banners in
Internet Explorer. Can be enabled/disabled via Tweak-XP / Internet
Tweaks"

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: bekræfte (og ikke bekræftige)

Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 21-10-03 16:58

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

blads.exe.

> "blads [..] A Tweak-XP component, blocks advertisement banners in
> Internet Explorer. Can be enabled/disabled via Tweak-XP / Internet
> Tweaks"

Google -er- min ven....tak for reminderen....tweaks hjemmeside/søgefunktion
gav 0 hits.

Tak for hurtigt svar

--
Hilsen