Ondt i Enden?!?
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 21-10-03 14:55

Hejsa....
Jeg har et lidt underligt problem jeg ikke helt ved hvad er kommet af. Jeg
skulle til at have det lidt rart med min kæreste i lørdags, og kunne simpelt
hen ikke. Ikke fordi jeg ikke havde lyst, men fordi det gjorde sindssygt
ondt da jeg skulle have erektion. Det gjorde ikke ondt i "den lille mand"
men i området mellem pungen og numsen. Det er ikke "svulmelegmet" der er
ømt, men lige bag svulmelegmet op mod numsen. Hvad kan det være? Det gør
også en smule ondt når jeg bare sidder på en stol, og så snart jeg bliver en
smule "ophidset" og der begynder at ske noget "dernede" så gør det så ondt
at "glæden" hurtigt forsvinder... Det lykkedes at gemmemføre lidt sex, og da
jeg "kom" gjorde det om muligt endnu mere ondt.Det der gjorde ondt ved at
komme var at bruge "sprøjte-musklen" (undskyld udtrykket!), som giver de
sammentrækninger der får sæden ud. Hvad er der sket med mig? Jeg har ikke
dyrket overdrevet meget sex på det sidste, så det er ikke bare fordi mine
muskler er trætte af at blive brugt for meget....

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Lene

Dato : 21-10-03 20:35

"Jacob Strue [9000]" <strue@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyrket overdrevet meget sex på det sidste, så det er ikke bare fordi mine
> muskler er trætte af at blive brugt for meget....

Hejsa Jacob
Kan det mon være noget med din prostata
MVH Lene

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 21-10-03 20:49

Der er ikke noget at mærke eller se. Jeg er ikke rød/hævet, og det føles
mere som noget "inden-i" kroppen, end noget uden på, som kan ses/føles på.
Jeg har desuden lidt svært ved at lave den der "skære strålen over"
muskelsammentrækning når jeg tisser. Jeg føler jeg er færdig når jeg har
tisset, men så snart jeg sætter mig på en stol efter mit toiletbesøg og jeg
får et tryk på det ømme område, så kommer der lidt mere urin ud af "Hugo".
Det svarer nok lidt til den "knibe-øvelse" kvinder er så berømte for at
skulle holde ved lige. Den "kniben" kan jeg ikke lave nær så kraftigt som
jeg plejer at kunne....?

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-10-03 20:48

[Jacob Strue [9000] | Tue, 21 Oct 2003 15:54:36 +0200]

Det kan være prostata du har smerte i?

Uanset er det kun én ting at gøre - se at komme op og snakke med din
læge om det.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 22-10-03 12:40

Så har jeg været ved lægen...... Han mærkede mig op i rumpetten med sin
finger og fandt hurtigt det ømme sted. Det er prostata den er gal med. Det
er en eller anden form for betændelse i den. Jeg har fået nogen piller mod
det jeg skal tage i 10 dage, og der kan gå 2-3 uger før betændelsen er helt
væk.....

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : arc@na

Dato : 23-10-03 23:28

"Jacob Strue [9000]" <strue@NOSPAMmail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> med. Det er en eller anden form for betændelse i den. Jeg har fået
> nogen piller mod det jeg skal tage i 10 dage, og der kan gå 2-3 uger

Bed din kæreste om at massere stedet med et stavmassageapparat 2 gange
daglig. Tag desuden store doser echinacea (1 tskf. echinamin eller lign. 3
gange daglig).

arc@na
"It's not tactics, baby, it's just the beast in me."
Elvis Presley after kissing girl, "Jailhouse Rock", 1957

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-03 23:45

arc@na wrote:

> Bed din kæreste om at massere stedet med et stavmassageapparat 2 gange
> daglig. Tag desuden store doser echinacea (1 tskf. echinamin eller lign. 3
> gange daglig).

Avavavavavav!
(men ok, det skulle vist hjælpe)

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Peter

Dato : 26-10-03 16:22

3

> Avavavavavav!
> (men ok, det skulle vist hjælpe)
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Jeg tror snarere han kommer til at kunne lide det. hehe!!!
Husk at bruge lidt glide creme.

Peter