Seriøsitet i denne gruppe
Fra : sidf sdf

Dato : 21-10-03 11:06

Det har jeg fået ved at slette ALLE indlæg fra Andreas Falck, for ham
gider jeg sgu ikke mere....

Som tidligere vikar hos Transcom, Tele2's callcenter ved jeg godt lidt
om hvordan det forgår på den andne side af plankeværket Andreas Falck,
så måske du skulle trække føæehornene til dig.

MJ

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 11:12

sidf sdf 1234@cc.dk skrev dette:

> [...]
> lidt om hvordan det forgår på den andne side af plankeværket
> Andreas Falck, så måske du skulle trække føæehornene til dig.

Så måske du lige skulle lære lidt om svar- og citatteknik. Det ville
klæde dig gevaldigt.

FUT dk.admin.netikette

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret
FUT dk.admin.netikette

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 11:41

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> Så måske du lige skulle lære lidt om svar- og citatteknik. Det ville
> klæde dig gevaldigt.

JA, manden har ikke lært usenet helt endnu, men det
ser til gengæld ud til han ved lidt mere om Tele2 end
du nogensinde vil kunne få ind i dit "hoved".....

Fra : sidf sdf

Dato : 21-10-03 12:13

Hej Claus

Tja du ved A.F. og det med guderne.... den historie skal åbenbart
genfortælles...

MJ

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 12:24

sidf sdf 1234@cc.dk skrev dette:

> Tja du ved A.F. og det med guderne.... den historie skal åbenbart
> genfortælles...

Hvad med at du tog dig sammen, opførte dig som om du dog var en smule
voksen, og dermed rettede dig en smule efter netiketten omkring svar-
og citaqtteknik.

EOD og FUT dk.admin.netikette

Er du ny i nyhedsgrupperne, og måske kke helt sikker på
hvordan man bærer sig ad, så er der hjælp at hente på:
http://usenet.dk se også begyndergruppen news:dk.velkommen

Fra : Claus O

Dato : 21-10-03 12:44

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.invalid> wrote

> og dermed rettede dig en smule efter netiketten omkring svar-
> og citaqtteknik.

Jeg kan kun give Andreas ret (nok eneste gang det vil ske)
det ville være rart at vide hvem og hvorfor der blev skrevet til....

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-10-03 12:52

Claus O ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com skrev dette:

> Jeg kan kun give Andreas ret (nok eneste gang det vil ske)
> det ville være rart at vide hvem og hvorfor der blev skrevet til....

Har du taget din temperatur i dag?

FUT dk.snak.off-topic

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 21-10-03 13:38

FUT mudderkast

Jens

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-10-03 18:34

sidf sdf wrote:
> Det har jeg fået ved at slette ALLE indlæg fra Andreas Falck, for ham
> gider jeg sgu ikke mere....

Kære Hr. sidf sdf, det kan være lidt svært at tage en øhh mand ? med
sådant et navn seriøst. Det kan selvfølgelig også være, at du ikke helt
kender dit usenet program, så du kan ændre dine indstillinger. I så fald
er jeg overbevidst om der findes Agent eksperter som kan assistere dig.

Jørn

Fra : sidf sdf

Dato : 29-10-03 21:43

Jamen det er dit eget problem.

Andre har ingen problemer med det.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 14:35

"sidf sdf" <1234@cc.dk> skrev i en meddelelse
> Som tidligere vikar hos Transcom, Tele2's callcenter ved jeg godt lidt
> om hvordan det forgår på den andne side af plankeværket

Hvad siger din nuværende og fremtidige arbejdsgiver til din diskretion og
loyalitet overfor din tidligere arbejdsgiver?

Fra : sidf sdf

Dato : 29-10-03 21:48

Jeg har ikke tænkt mig at debattere dette med dig, da det er sagen
komplet irrelevant

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 30-10-03 01:42

> Jeg har ikke tænkt mig at debattere dette med dig, da det er sagen
> komplet irrelevant

Uhm, diskuterer du da ellers tit med dig selv? ;)

Fra : sidf sdf

Dato : 30-10-03 09:12

On Thu, 30 Oct 2003 01:42:25 +0100, "Thomas Wesley Hinton"
<wesley@tiscali.dk> wrote:

>Uhm, diskuterer du da ellers tit med dig selv? ;)

F'lg tråden ligesom andre der ikke formår dette, så fatter også du
hvad der foregår

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-11-03 12:30

"sidf sdf" <1234@cc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke tænkt mig at debattere dette med dig, da det er sagen
> komplet irrelevant

Lidt om usenet:
Tråde ændrer karakter og emne - hele tiden
Man quoter lidt af forrige indlæg, så folk kan følge med. Ikke alle læser
news som dig.
Man er ikke anonym

Fra : sidf sdf

Dato : 04-11-03 00:16

Kære Martin

Kig indlæggene igennem, hvor mange er det der ikke er anonyme ??

Og hvorfor tror du folk gemmer deres email adresse af vejen ?? de
gider ikke spam, derfor.

Og hvis de ikke læser indlæggene igennem er det da folks eget problem,
man skal da ikke være barnepige for voksne mennesker.

Tråden er der hvis man bruger en ordentlig nyhedslæser.

Og hvis de ikke kan følge en tråd, er det da folk som ikke burde bruge
dette medie.

MJ

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-11-03 15:41

> Kig indlæggene igennem, hvor mange er det der ikke er anonyme ??

Der er en del der opfører sig som fjolser, korrekt.

> Og hvis de ikke læser indlæggene igennem er det da folks eget problem,
> man skal da ikke være barnepige for voksne mennesker.

Nej, men man skal følge de skrevne og uskrevne regler. Der er en grund til
at de er der.