Navne-hjælp...
Fra : Christian Jonassen

Dato : 21-10-03 10:50

Vi har fået en fingre i en flot flot, næsten ægte hellig birma fra
dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der ligger
billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er ikke så god,
håber det går..

På forhånd tak.

Christian

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-10-03 11:12

"Christian Jonassen" <christian@trojborgvej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der ligger
> billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er ikke så

Jeg vil bare sige tillykke med ham, det er en dejlig kat du har fået.
til dem som ikke abonnerer på dk.binaer, har jeg lagt linket til billederne
her news:3f95028c$0$9790$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

--
Ivan V. Klattrup
http://ivanklattrup.adr.dk/

Fra : Jens

Dato : 21-10-03 11:45

"Vi mangler simpelthen et navn til ham.
Prøv: http://home10.inet.tele.dk./dixen/navne.html
VH Jens

Fra : maz

Dato : 21-10-03 11:46

Christian Jonassen wrote:
> [...]
> dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der
> ligger billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er

Prøv at surfe rundt på nogle af disse sider - der er adskillige 1000'er at
vælge imellem

http://www.20000-names.com/pet_names_a_to_z.htm

http://www.behindthename.com/

http://www.kabalarians.com/

http://www.wellwellwell.com/petnames/all.html

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-10-03 12:05

In article <3f950e77$0$54829$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, maz
<mackMOVE@THISmail.dk> wrote:

> Prøv at surfe rundt på nogle af disse sider - der er adskillige 1000'er at
> [...]

Og jeg vil supplere med en enkelt dansk side:

http://www.kattenavne.dk/

- og til lykke med mittekatten .-)

Fra : Christian Jonassen

Dato : 21-10-03 12:27

Tak for det.. Vi kigger og kigger.. Forslag modtages stadig )

Christian
Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:211020031305047426%webmaster@fjernsiamis.com...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-10-03 12:41

"Christian Jonassen" <christian@trojborgvej.dk> wrote in message
> [...]
> dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der ligger
> billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er ikke så

========

Hej Christian.

Han ligner da grangiveligt en 'Samson'.

Eller osse er det bare mig, der har læst bogen 'Katte I Huset' af Doreen
Tovey for mange gange...
Læs den - den er godt nok om siameserkatte, men den er hylende skæg for
enhver katteejer - eller tidligere, må jeg jo nok sige i mit tilfælde.

Venlig hilsen

Aragorn_DK ,,,^..^,,,

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : TøSeN

Dato : 21-10-03 12:47

Han er da godt nok sød!
Han er da en Bagheera! :)
Som tigeren i Junglebogen.. :)

//Josefine

Fra : Christian Jonassen

Dato : 21-10-03 13:07

Ja, han er sød.. Sjovt nok havde vi selv Bagheera som en af de første
mulige.. Vi har i øvrigt en alm. dejlig skildpadde-lign. huskat ved navn
Findus.. Vores dreng på 3 1/2 ville gerne have en Findus.kat som i
tegnefilmen "Peddersen og Findus".. Vi havde, efter noget søgen efter en
kat, fundet to der sad i samme bur på internatet. De var rigtig søde og vi
var næsten sikker på det skulle være en af dem. Da vi tog papirerne på
boksen viste det sig at den ene virkelig HED Findus, navngivet af en ejer
der havde haft den i 14 dage, men måtte aflevere den grundet allergi... At
tænke sig, vi havde kigget på mange katte og vores dreng syntes ikke nogen
som helst lignede en Findus, da vi så står med to mulige katte hedder den
ene så det navn vi på forhånd havde tænkt sig den skulle have. Utroligt,
ikke??

Nå, så fik i lige den historie også

Christian
TøSeN <jokii@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f951d50$0$9730$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Nynne

Dato : 25-10-03 08:58

Nåda - den kender jeg godt Vi havde en guldfisk ved navn Findus - jep,
hans makker hedder Peddersen, og er stadig i live - nu hedder vores nye kat
Findus.
Hvad med at kalde missemanden Peddersen - godt dansk navn

mvh Nynne

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-10-03 14:13

In article <3f951d50$0$9730$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, TøSeN
<jokii@hotmail.com> wrote:

> Han er da en Bagheera! :)
> Som tigeren i Junglebogen.. :)

Var det ikke en panter??

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-10-03 14:14

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in message

> Var det ikke en panter??
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte
> Donna og Dittes katteside: http://siamis.com

Jeps - Bagheera var panteren, Shere Khan var tigeren.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Helle

Dato : 21-10-03 12:59

> [...]
> dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der ligger
> billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er ikke så

Adreas? Anders? Tjalfe? Samson? Sigurd? Johnny?

Fra : Pia J

Dato : 21-10-03 14:17

Altså min første tanke da jeg læste dit indlæg var: Kaj. Men det er nok ikke
til stor hjælp.

:Pia

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 14:26

hej christian
hva med robbie efter dit store sangidol ihvertfald at dømme ud fra toner der
kommer fra bageriet
mvh mette
--
MVH René

www.golf2.dk
www.racerc.dk
http://www.vrcr.dk
http://www.gshobby.com/sitecarts/sitecarts.cgi
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUU90&P=0

Fra : Christian Jonassen

Dato : 21-10-03 14:53

Dælens man ikke kan være i fred )

Christian
Mette og René <øåæ.øåæ> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f9533c5$0$29354$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-03 15:00

nixen vi er overalt

Fra : zasha

Dato : 21-10-03 15:32

> [...]
> dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der ligger
> billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er ikke så

Hej Christian...
Ser du, for mig hedder alle bløde og krammelækre drenge altså Mulle....men
Buddha kunne vel også gå an, nu han er næsten-hellig *smil*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 21-10-03 16:06

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Christian...
> Ser du, for mig hedder alle bløde og krammelækre drenge altså Mulle....

.... synes da ikke, jeg har lagt mærke til, du kalder Jesper (min kæreste)
for Mulle, når du har været på besøg hos Svedsken og os.....

khd

---
www.dikte.dk

Fra : zasha

Dato : 21-10-03 16:20

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> ... synes da ikke, jeg har lagt mærke til, du kalder Jesper (min kæreste)
> for Mulle, når du har været på besøg hos Svedsken og os.....
> khd
> www.dikte.dk

Dikte altså !! *sidder lige og har et grineflip*
Jeg synes du skal have eneret på den fornøjelse, så bare i sving med at
kalde Jesper for Mulle-drengen ;)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor og Svedskens "gammel-mor"

http://hei.homepage.dk

Fra : Birgitte

Dato : 21-10-03 17:25

> [...]
> Ser du, for mig hedder alle bløde og krammelækre drenge altså Mulle....men
> Buddha kunne vel også gå an, nu han er næsten-hellig *smil*

Thihi hvor sjovt,- jeg skulle lige til at skrive Buddah *S*
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Misser007 \(home\)

Dato : 21-10-03 21:57

Jeg synes den skal hedde ASKE, da den har et askefarvet ansigt

Hilsen Trine

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-10-03 02:17

Christian Jonassen wrote:
> [...]
> dyerinternatet i Århus. Vi mangler simpelthen et navn til ham. Der
> ligger billeder af ham på dk.binaer subj.:hellig birma. Kvaliteten er

Hvad med Bjarne? Måske Vladimir kunne komme på tale, men jeg synes din kat
ligner en rigtig Bjarne.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk