Håndholdt GPS
Fra : T.Rout

Dato : 21-10-03 07:58

Hejsa gruppe!

Er der nogle af disse garvede lystfiskere, der evt. har et tip til hvor man
kan finde en relativt billig håndholdt GPS ?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 21-10-03 18:26

Tja... "garvet" fisker er jeg nu ikke, fanger ikke rigtigt noget...

Men du kunne da prøve www.topdane.dk
han plejer at være god foret godt tilbud...
Jan Rasmussen

Fra : RuneR

Dato : 25-10-03 09:21

T.Rout wrote:
> Hejsa gruppe!
>
> Er der nogle af disse garvede lystfiskere, der evt. har et tip til
> hvor man kan finde en relativt billig håndholdt GPS ?

http://www.gpsw.co.uk/

Her jeg har købt en Garmin Legend, noget billigere end i DK. Super leverings
tider

Mvh Rune