hvor
Fra : -=Klatmaler=-

Dato : 21-10-03 05:55

hvor skal jeg hend når jeg har problemer med opsætning af mit forum som er i
php og den ikke vil instaler det på serveren??

send svar på min mail michael@baad.dk

takker alle sammen for hjælpen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 21-10-03 07:17

-=Klatmaler=- wrote:
> hvor skal jeg hend når jeg har problemer med opsætning af mit forum som er i
> php og den ikke vil instaler det på serveren??
>
> send svar på min mail michael@baad.dk

Med de få informationer du giver må det være

dk.opslag.stillinger

mvh
Johan

Fra : Christian Joergensen

Dato : 21-10-03 07:18

On Tue, 21 Oct 2003 06:54:56 +0200, -=Klatmaler=- wrote:

> hvor skal jeg hend når jeg har problemer med opsætning af mit forum som er i
> php og den ikke vil instaler det på serveren??

1. Læs dokumentationen til dit forum grundigt igennem flere gange.

2. Gennemsøg Google <http://google.com> for eventuelle svar på dit
problem. Brug også muligheden for at søge på Usenet vha. Google
Groups.

3. Undersøg om forum-udviklerne har etableret en FAQ (Frequently Asked
Questions). Det er en liste over de mest ofte stillede spørgsmål -
og svarene på dem.

4. Undersøg om forum-udviklerne har sat et specielt hjælpe-forum op,
hvor man kan stille spørgsmål til forummet. Husk at søge det
grundigt igennem før du stiller spørgsmålet.

5. Hvis ingen af ovenstående har hjulpet, så stil dit spørgsmål her i
gruppen. Husk en præcis specificering af problemet med fejlbeskeder og
al den information du kan komme i nærheden af der kunne hjælpe os med
at opklare det.

> send svar på min mail michael@baad.dk

Nej. Så kan folk næste gang de går ind på Google Groups ikke finde
svaret - og så kommer der bare endnu et spørgsmål

--
Christian Jørgensen | If ignorance is bliss
http://www.razor.dk | - then knock the smile off my face ;)