Så tilbyder vi også unlock via email af æl~
Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 20-10-03 22:53

Så tilbyder vi også remoteunlock af Nokia DCT3 telefoner

Der er mulighed for at betale med kreditkort og så koderne til din telefon
hurtigt.

Fortsat god aften til alle herinde!

--

Best Regards/Med venlig hilsen

Mikkel Traberg Knudsen
---------
www.modify.dk - Nokia Reservedele - Unlock
Husk at du kan betale med Dankort/VISA

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-10-03 00:07

Mikkel Trabjerg Knudsen skrev:

>Fortsat god aften til alle herinde!

Lige over, men husk lige, at køb/salg ikke hører til her i gruppen!

PS! Din signatur er for lang...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : KristianZ

Dato : 21-10-03 12:19

Hvaa, går der ikke mere end 1time?

-Kristian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-10-03 12:37

KristianZ skrev:

>Hvaa, går der ikke mere end 1time?

Hvem spørger du, og om hvad? (Skriv venligst under det du svarer på).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : KristianZ

Dato : 21-10-03 14:23

Jeg spørger Mikkel, på hans side står der:

Unlockkoden inkl vejledning vil blive sendt til dig pr. mail, når betalingen
er registreret, altså dagen efter ordremodtagelse ved kontooverførsel og ca.
en time efter ved kreditkortbetaling.

Jeg bestilte kl 10 i morges, men har stadig ikke modtaget noget.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-10-03 14:30

KristianZ skrev:

>Jeg spørger Mikkel,

Igen - det er en god idé at skrive under det man svarer på.

> [...]
>en time efter ved kreditkortbetaling.
>
>Jeg bestilte kl 10 i morges, men har stadig ikke modtaget noget.

Jeg kan ikke svare for Mikkel, jeg vil foreslå dig at sende ham en
mail. "Ca. en time" kan jo godt være mere end en time, men 5½ time -
der er nok noget galt.

simlock.dk sender oftest koder ud på ½ time (i dagtimerne), men af og
til er ekspeditionstiden længere, men det fremgår altid af den mail
man får herfra.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 21-10-03 14:53

Jeps... der var noget galt.... Vi fik først udstyret i går og har haft lidt
problemer med at få det til at fungere, men det virker nu:)
og der bliver sendt unlockkoder til alle indenfor 30 min

Fra : Michael Berg

Dato : 03-11-03 09:49

> PS! Din signatur er for lang...
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/
> Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Det er din sgu da også.

/Michael