HJÆLP ang R600
Fra : Nyk M Unlock

Dato : 20-10-03 18:40

Hej forførste gang nogensinde er jeg rendt ind i et problem med en r600 når
jeg er kommet ind i låse menuen så er den øverste hængelås lyse grå og man
kan ikke komme ind for at taste koden. den siger menuen er ikke til rådighed
selv om hængelåsen er låst...

jeg har prøvet via div dongle at genflashe den men det hjalp ikke

--
Nykøbing Mors Unlock og Rep
40402050 ** 97710050

Fra : helloo.dk

Dato : 20-10-03 19:33

"Nyk M Unlock" <tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
rådighed
> selv om hængelåsen er låst...
>
> jeg har prøvet via div dongle at genflashe den men det hjalp ikke

Øv det var ellers hvad jeg har hørt man skal gøre.. Men jeg har ikke selv
haft en sådanne telefon. :)
Men jeg er nysgerri om der er nogen af dem som ved det vil svare på det.(her
tænker jeg på Jens eller Lasse)
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Claus Sørensen

Dato : 20-10-03 21:14

Du har 5 forsøg til at indtaste unlock koden som er brugt nu. Derfor er den
nedtonet. Telefonen er herefter ubrugelig efter hvad jeg ved.
Andre som har idéer?

Claus

Fra : Jimmi

Dato : 22-10-03 21:56

har du prøvet "reset GDFS" funktionen?????

--
mvh.
Jimmi - tronik.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 22-10-03 22:47

"Jimmi" <tronikfjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> har du prøvet "reset GDFS" funktionen?????

Denne funktion er ikke tilgængelig når du først har valgt R600..
Hilsen Dan

Fra : helloo.dk

Dato : 02-11-03 01:19

> [...]
rådighed
> selv om hængelåsen er låst...
>
> jeg har prøvet via div dongle at genflashe den men det hjalp ikke

Fandt du aldrig løsningen på dette problem?
Hilsen Dan

Fra : Claus Sørensen

Dato : 02-11-03 19:07

Ja, jeg venter også stadigvæk i spænding. Er den fixet eller var det rigtigt
som jeg skrev dengang??

Claus

Fra : helloo.dk

Dato : 02-11-03 22:42

"Claus Sørensen" <bananclaus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, jeg venter også stadigvæk i spænding. Er den fixet eller var det
rigtigt
> som jeg skrev dengang??

Jeg venter også.. Er der slet ingen som vil af med den viden??
Hilsen Dan