Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Internet instillinger???
Fra : Brian Pedersen

Dato : 20-10-03 17:28

Hej alle i denne gruppe, håber der er bare en person som har lige netop det
gulkorn som jeg mangler for at løse et problem for en af mine venner.

Problemet står i at han gerne vil spille onlinespil på Yahoo Game side og
der var ikke nogle problemer med det på hans gamle computer, nu har han fået
en ny computer og når han går ind på game siderne får han bare et hvidt
feldt med et lille rødt kryds oppe i venstre øverste hjørne, og det ligger
som jeg kan se det at hans instillinger i internettet ikke aksepterer at
kører java applets.
Og når jeg ser på min computer er der når man går ind i
internetindstillinger og fanebladet sikkerhed og derinde vælger
brugerdefineret neviau, så er der noget om Microsoft VM og Java-tilladelser
og dette er ikke på min vens computer, nu vil jer gerne vide hvordan jeg får
det tilføjet hans computer således han også kan anvende java.

Der er vedlagt et lille foto som viser det punkt i indstillingerne som jeg
ikke kan finde på min vens computer.

--
Brian Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-10-03 18:05

"Brian Pedersen" <kex@privat.tdcadsl.dk> skrev :

>som jeg kan se det at hans instillinger i internettet ikke aksepterer at
>kører java applets.

Hent javafortolker på
http://www.java.com/en/download/windows_manual.jsp

>Der er vedlagt et lille foto som viser det punkt i indstillingerne som jeg
>ikke kan finde på min vens computer.

Du kan ikke vedhæfte filer i ikke-binære grupper, på de fleste
nyhedsservere vil de blive filtreret bort.

Så jeg har ikke set billedet.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark