Fiskeri fra havkajak?
Fra : Trine og Anders

Dato : 20-10-03 15:51

Hej hej.
Er der nogen her i gruppen der har erfaring med fiskeri fra havkajak? Evt.
hjemmesider om emnet?

Hej igen

Anders

Fra : JD

Dato : 20-10-03 16:26

Hej Anders

Prøv og stille spørgsmålet på www.123nu.dk , der er nogle stykker som fisker
fra havkajak.

Mvh
Jakob

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 21-10-03 08:02

JEg har, og der er flere og flere der gør det.

Hvis jeg skulle vælge en kajak specielt til fiskeri, ville jeg dog ikke
vælge en rigtig havkajak, men en 1½ personers, med et fælles hul. De ros
som, og erlige så sødygtige som havkajakker, men er nemmere at have grej i
og at lande fisk i.
En ulempe i min egen kajak er at mandehullet er så lille, og/eller mine ben
så tykke at det er svært at komme til grejet imellem benene.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse

Fra : Redaktion - SA

Dato : 20-10-03 16:14

Hej Anders

scandicAngler har en rigtig god artikel/reportage skrevet af Bjørn Thomsen
om fiskeri fra en havkajak:

Læs mere på. http://www.scandicangler.com/?t=1||&mod=article&aID=433

God læselyst