Distanceridning
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-10-03 14:14

      Halløj =)

   Jeg overvejer om der mon er nogen her der har erfaring med
distanceridning? Det er nemlig sådan at min hest har en fantastisk
grundkondi og det kunne jeg godt tænke mig at benytte til at deltage i
distance. En af pigerne fra stalden har en tidligere jagt/springhest
som hun også gerne ville stille i distance. Vi har derfor snakket om
at stille som hold på en 10 - 15 - 20 km distance her til sommer.
Hendes kan gå omkring de 15 mens min sagtens går de 20 uden besvær. Så
20 er max lige pt.
   Men det jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide var lidt
mere omkring hvordan det foregår. Træningen er ikke så pokkers vigtig
lige nu da vi jo alligevel ikke skal ride så langt til at starte med.
Det er jo desværre sådan at man ikke rigtigt kan læse sig til det hele
i reglementet såeh ... nogen der ved noget? =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pia J

Dato : 20-10-03 14:17

> Det er jo desværre sådan at man ikke rigtigt kan læse sig til det hele
> i reglementet såeh ... nogen der ved noget? =)

Hvad ved du i forvejen? Jeg har ikke redet men været hjælper.

Kender du denne?

http://www.distanceridning.dk/

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 20-10-03 14:20

Hov du - vi er i den forkerte gruppe!!

:Pia

Fra : Jensn

Dato : 20-10-03 14:40

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Halløj =)
>
> Jeg overvejer om der mon er nogen her der har erfaring med
> distanceridning? >

> /Trine.
> What We Do in Life Echoes in Eternity.

Stakkels kat

Jensn

Fra : Pia J

Dato : 20-10-03 14:42

> Stakkels kat
>
> Jensn

Jeg er så vant til at se Trines navn i hestegruppen, så jeg lagde ikke mærke
til, det var røget forkert. :)

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-10-03 14:48

On Mon, 20 Oct 2003 15:14:09 +0200, Trine Stubbe Teglbjærg
<snoe@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Det er jo desværre sådan at man ikke rigtigt kan læse sig til det hele
>i reglementet såeh ... nogen der ved noget? =)

   Fut fut - jeg fik godt nok placeret denne i kattegruppen i
stedet. Sikke noget. ;)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 20-10-03 14:47

On Mon, 20 Oct 2003 15:14:09 +0200, Trine Stubbe Teglbjærg

   Ups - det må I undskylde =)