FLASH --> PHP
Fra : Thor Bych

Dato : 11-04-01 17:27

yo
kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle cool links der kan forklare
sammenhænget mellem flash og scripting (asp, php).
vil lave et chatroom i flash nemlig
mvh.
Thor

Fra : lpf

Dato : 17-04-01 23:11

In article <9b20ga$2928$1@news.cybercity.dk>, "Thor Bych"
<thorbych@hotmail.com> wrote:

> [...]
> kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle cool links der kan forklare
> sammenhænget mellem flash og scripting (asp, php).

Prøv at søge på AquaServer på were-here.com flash 5 og figleaf.com det
er en XML/java baseret chat. asp/php virker ikke lige så hurtigt (man
er nødt til at køre en konstant poll på database connections, med xml
kan man åbne en socket-connection og holde den åben i hele sessionen.

Colin Moock har også lavet en chat løsning (xml/java :0)

langhåret stuff ;0)

venligst LP.