Tirsdag
Fra : Zirfelt

Dato : 20-10-03 07:16

Hvor mange af jer kommer til super træning i Skørping på tirsdag.

--
Fortsat god og positiv Aloe Vera dag
Irene og Karsten Zirfelt

www.zirfelt.dk

Fra : skingur

Dato : 20-10-03 07:32

"Zirfelt" skrev d. 20-10-03 07:16 dette indlæg :
> Hvor mange af jer kommer til super træning i Skørping på tirsdag.

> [...]

Supertræning... ?????
Lyder da ellers spændende....
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : skingur

Dato : 20-10-03 07:32

"Zirfelt" skrev d. 20-10-03 07:16 dette indlæg :
> Hvor mange af jer kommer til super træning i Skørping på tirsdag.

> [...]

Supertræning... ?????
Lyder da ellers spændende....
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Anet

Dato : 20-10-03 09:05

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange af jer kommer til super træning i Skørping på tirsdag.

(klip)

Hvad er super træning?

--
~ Hilsen
den nysgerrige.....

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 20-10-03 13:51

Anet wrote:

> Hvad er super træning?

Bedere end almindelig træning? :)

-dennis

--
dennis@geysirheste.dk
http://geysirheste.dk

Fra : Anet

Dato : 20-10-03 19:10

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

> Bedere end almindelig træning? :)

(klip)
Jamen hvad laver i der? Fortæl, fortæl en nylig startet ismuleejer.....

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Zirfelt

Dato : 20-10-03 20:50

> (klip)
> Jamen hvad laver i der? Fortæl, fortæl en nylig startet ismuleejer.....

> [...]

Det gik lidt for hurtigt med at sende den. Den skulle have været til mine
Aloe Vera forhandlere.

Jeg lære dem alt om aloe vera, både til dyr og mennesker.
Hvordan de via forretningen får deres drømme og mål opfyldt
Og hvordan de kan give det videre til andre som vil tjene 3-7000 Kr. på et
par timers arbejde om ugen.
UPS det var vist lidt reklame
Hilsen
Irene

Fra : Anet

Dato : 20-10-03 20:57

> [...]
> Hvordan de via forretningen får deres drømme og mål opfyldt
> Og hvordan de kan give det videre til andre som vil tjene 3-7000 Kr. på et

(klip)
Jamen aloe vera er da en godt ting *smiler*, jeg bruger det selv til os
mennesker herhjemme og til hundene og hestene. Min familie løber skrigende
væk når jeg kommer med sprayflasken med aloe vera i. Bare de har en rift så
gør de grin og siger at så skal man bare komme aloe vera på. Men grin de
bare for det virker og det giver de mig ret i. Det er et rigtig godt middel
og læger hurtigt alle sår og rifter. Forhandler du det i gele´formen og hvad
koster det i så fald?

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Zirfelt

Dato : 21-10-03 12:39

> [...]

middel
> og læger hurtigt alle sår og rifter. Forhandler du det i gele´formen og

---------------------Klip
Vi er heldigvis nået så langt her hjemme at manden selv kommer efter
produkterne, både til ham selv og til grisene.
Ja jeg forhandler gele´formen den koster 142 Kr.
Hilsen Irene

Fra : Nina Svanholm

Dato : 23-10-03 13:26

"Anet" <anet49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Min familie løber skrigende
> væk når jeg kommer med sprayflasken med aloe vera i.

Jeg har lige købt en liter Aloe vera drik, jeg fik af vide at det var sundt
og godt, at jeg ville få mere energi osv.......................det smager
bare SINDSYGT grimt!!! (undskyld Annette, ved godt du ikke kan lide at man
råber) Jeg fatter bare ikke hvorfor det skal smage så grimt, måske er det
for at få så koncentreret Aloe vera drik som muligt, men helt
ærlig............puha det er rigtig træls at få i munden.
-så nu har jeg lyst til at rende skrigende væk når jeg åbner køleskabet og
ser den flaske stå og skule efter mig

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Zirfelt

Dato : 26-10-03 18:48

Det er helt rigtigt at det smager "sundt". Prøv at blande det op i noget
juice. Vi har også en med fersken smag. Måske skal du vælge den næste gang.
Hilsen Irene

Fra : Nina Svanholm

Dato : 27-10-03 10:04

> [...]

> Det er helt rigtigt at det smager "sundt". Prøv at blande det op i noget
> juice. Vi har også en med fersken smag. Måske skal du vælge den næste

Er efekten den samme hvis man blander det op med juice? Det kunne godt være
jeg skulle prøvesmage inden jeg køber en ny dunk

Venlig hilsen Nina Svanholm.
-undskylder mange gange at emnet er lidt ved siden af

Fra : Zirfelt

Dato : 27-10-03 15:31

> [...]
> jeg skulle prøvesmage inden jeg køber en ny dunk
>
> Venlig hilsen Nina Svanholm.
> -undskylder mange gange at emnet er lidt ved siden af

Efekten er det samme når man blander det op.
Emnet er ikke helt ved siden af. Jeg blander aloe vera i foderet til
hestene.
Hilsen Irene

Fra : Nina Svanholm

Dato : 28-10-03 14:53

> [...]
> >

> Efekten er det samme når man blander det op.
> Emnet er ikke helt ved siden af. Jeg blander aloe vera i foderet til

Ok, takker mange gange for hjælpen, nu kan det være at det bliver lidt
nemmere at få sunket det

Venlig hilsen Nina Svanholm.