Eødem die ??
Fra : erik

Dato : 20-10-03 01:39

Hi
Kan du hjælpe mig med en dato - "Anno 1711 Eødem die"
hvornår var det ??

--
Erik Reinert Nielsen
www.nogn.dk

Fra : Helge

Dato : 20-10-03 02:42

Eodem die eller ofte kun eodem betyder "samme dag" og refererer til en
tidligere angivelse af en dag eller dato.

---

Fra : Birthe Ingerslev

Dato : 20-10-03 09:07

"Helge" <helge@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Eodem die eller ofte kun eodem betyder "samme dag" og refererer til en
> tidligere angivelse af en dag eller dato.
>

> "erik" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i en meddelelse

Så du skal kigge i kirkebogen, hvad der står ved dåben eller hvad det er er,
lige ovenover!