Erfaringer og stabilitet hos Struer Net
Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 19-10-03 10:38

Hej,

Jeg har netop erfaret at Struer Net nu tilbyder ADSL i mit område - meget
billigt:
http://www.struer.net/default.asp?catID=467

- Derfor: Er der nogen der har erfaringer med Struer Net og deres tjenester,
samt support? Jeg vil også gerne høre om der er nogen der kender til om
forbindelsen der leveres er stabil osv.?

Thomas Sinkbæk
www.sinkbaek.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-10-03 10:53

"Thomas Sinkbæk" <thomas@FJERN-DETTEsinkbaek.com> wrote in message

> www.sinkbaek.com

Sorry OT, men jeg bliver altså skør i hovedet at læse den lyseorange tekst
på den mærkeorange bagggrund! Det er ligesom man ikke kan stille skarpt på
det.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-10-03 10:57

> [...]
> Hej,
>
> Jeg har netop erfaret at Struer Net nu tilbyder ADSL i mit område - meget

Ja, der er mange produkter, og det er billigt, men prissen er uden moms.. så
det skal jo lige lægges til.

> - Derfor: Er der nogen der har erfaringer med Struer Net og deres
tjenester,
> samt support?

Det jeg har hørt, er at der hart været meget utilfredshed angående deres
tidligere produkter, med webhotel osv..

> Jeg vil også gerne høre om der er nogen der kender til om
> forbindelsen der leveres er stabil osv.?

Der er nok ikke meget erfaringere at hente endnu, da det jo er forholdsvis
nyt så vidt jeg ved.

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 19-10-03 11:00

> Ja, der er mange produkter, og det er billigt, men prissen er uden moms..

> det skal jo lige lægges til.

Ikke hvis det bruges erhvervsmæssigt

/Thomas

Ps.: Ved godt hjemmesiden trænger til en kærlig hånd....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-10-03 11:24

> Ikke hvis det bruges erhvervsmæssigt

Det er da lige meget, hvis du købte et produkt hvor momsen er angivet, kan
du jo også bare trække dette fra. kan ikke se forskelen, du skal jo
alligevel betale momsen, men den kan så trækkes fra senere

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 19-10-03 13:17

> Det er da lige meget, hvis du købte et produkt hvor momsen er angivet, kan
> du jo også bare trække dette fra. kan ikke se forskelen, du skal jo
> alligevel betale momsen, men den kan så trækkes fra senere

Ergo - når jeg får pengene igen - behøver jeg jo heller ikke lægge momsen
til mit køb.

Mvh.
Thomas Sinkbæk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-10-03 14:40

"Thomas Sinkbæk" <thomas@FJERN-DETTEsinkbaek.com> skrev i en meddelelse
> Ergo - når jeg får pengene igen - behøver jeg jo heller ikke lægge momsen
> til mit køb.

Derfor er det da alligevel bedre hvis xyz kr. er inkl. moms, idet du så
slipper med xyz-(xyz/5) kr.