kald talemeddelse på t28s?
Fra : peet_dk

Dato : 11-04-01 16:36

hvad er for målet med denne funktion, jeg har prøvet den, men kan se hvad
forskellen er.

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Claus Rolsted

Dato : 13-04-01 17:17

Formålet er, at du kan trykke på en knap (holde 'yes' inde i et sekund), og
sige navnet på den person du ønsker at ringe op. Så ringer tlf'en automatisk
op til personen, uden at du skal finde ham i tlf-bogen.
Nogen ville synes at det er meget smart og eller blæret.
Smag og behag, I guess.

Med venlig hilsen

Claus Rolsted

Fra : osten.dk

Dato : 16-04-01 11:02

aaaaa WRONG!!! Claus!!

Der har du misforstået noget, det hedder taleopkald, og det er ganske
smart/behageligt/hurtigt.
Jeg har også "studset" lidt over hvad det der talemeddelse er for noget, der
må være en form for SMS, hvor man bare sender noget som man har optaget!!?
Jeg ved det ikke, men man skal nok kontakte udbyderen for at høre hvad det
er for noget!

HYGGE

Osten.dk

Fra : Noller

Dato : 16-04-01 14:05

osten.dk skrev ...
> Jeg har også "studset" lidt over hvad det der talemeddelse er for noget,
[...]

Mit bedste bud:

Talemeddelelser er helt almindelige beskeder på telefonsvareren

"Kald talemeddelelse" ringer op til telefonsvareren.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 17-04-01 00:09

Hej ost,

Okay, så er jeg med på, hvad det er du taler om.
Det er, som der netop er blevet skrevet, en genvej til at ringe op til din
telefonsvarer (hvis du vel at mærke har indtastet nummeret dertil i den
menu, hvor der spørges om tlf-svarer-nr). I det hele taget er det lidt det
samme som at holde '1' inde. Så ringer du også til tlf-svareren (igen altså
kun, hvis du har indtastet tlf-svarer-nummeret i menuen).

Med venlig hilsen
Claus