Hvor køber jeg svæverammer og blindrammr?
Fra : Leif gug

Dato : 18-10-03 20:36

Hej

Er der nogen der kan sige mig hvor jeg køber svæveramme og blindrammer
henholdsvis med eller uden lærred i størrelse 50x60 cm
I Bilka m.v. har jeg kun fundet i format 50x50 cm

mvh

leif

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 19-10-03 06:43

Sat, 18 Oct 2003 21:36:26 +0200, skrev "Leif gug"
<leifgug@mail1.stofanet.dk> i dk.kultur.billedkunst:

>Er der nogen der kan sige mig hvor jeg køber svæveramme og blindrammer
>henholdsvis med eller uden lærred i størrelse 50x60 cm

Hvad med City Kunstnerartikler i København ?? De plejer at have masser
af rammer, lærreder osv. - i flere forskellige kvaliteter. Og det,
de ikke har, kan de lave efter mål (og de er faktisk ret rimelige med
deres priser, synes jeg).

Prøv at kigge på www.kunstnerartikler.dk eller ring til dem (33 33 05
20) og bed at få tilsendt et katalog.

--
mvh Gitte Sørensen

Nyt forum for gigt-ramte og deres pårørende:
http://forum.gobs.dk

Fra : Jokerman

Dato : 20-10-03 23:44

Prøv denne adresse.
http://www.vindelev-ramme.dk/frameset.lasso
De har et stort udvalg i kunstartikler og i god kvalitet. Jeg kender flere
professionelle der bruger dem. De bringer ud, og man kan bestille over
nettet.
God fornøjelse

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 13:55

"Leif gug" <leifgug@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der kan sige mig hvor jeg køber svæveramme og blindrammer
> henholdsvis med eller uden lærred i størrelse 50x60 cm
> I Bilka m.v. har jeg kun fundet i format 50x50 cm

http://www.jydsk-ramme.dk/

Ole