Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
1.5% - 2.1% on your investment daily 365 d~
Fra : sapparis@tele2adsl.d~

Dato : 18-10-03 13:53

For a short information, send a blanc mail to:
sap36@freeautobot.com

Fra : Nico de Jong

Dato : 18-10-03 14:40

<sapparis@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> For a short information, send a blanc mail to:
> sap36@freeautobot.com

Over 400% årligt ? Det er det rene tyveri

Nico

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-10-03 17:21

Nico de Jong wrote:

> Over 400% årligt ? Det er det rene tyveri

Ja, jeg vil i hvert fald ikke investere i noget som giver under 500%
årligt!

En af de gode ting ved den slags fup-numre er, at de er så let
gennemskuelige, at dem, der hopper på dem, nærmest selv er ude om det.

--
Mvh. Kim ludvigsen

Fra : Popeye

Dato : 18-10-03 17:26

> Over 400% årligt ? Det er det rene tyveri

Hvis jeg kendte en så god fidus, tror jeg ikke lige jeg ville meddele det
til hele verden, men nok holde den for mig selv.

Hvis du tror på dette, har jeg lige en Storebæltsbro du kan købe billigt.

Peter

--
"Eventuelle stavefejl er opstået under transmission"

Fra : David T. Metz

Dato : 19-10-03 18:39

Popeye skriblede:

> [...]
> det til hele verden, men nok holde den for mig selv.
>
> Hvis du tror på dette, har jeg lige en Storebæltsbro du kan købe

Hey! Den her gruppe er ikke til køb og salg - smut over i en markedsgruppe.

Jeg byder en skumbanan.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: