Installation af Windows 2000
Fra : Fam. Gunst

Dato : 11-04-01 16:23

Hej!!

Jeg er ved at installere Windows 2000 Eng. på en Toshiba Portégé 3440CT uden
internt CD-Rom og diskette drev, men externt tilsluttet via USB.
Når jeg har kopieret \I386 mappen til C-drevet, genstartet i DOS og startet
winnt.exe får jeg en meddelse om at computeren mangler SmartDrive, som vil
forbedre installationen af Windows 2000 - hvad er SmartDrive og ved du/I
hvor jeg kan finde en sådan fil?

Venlig hilsen

Jacob Gunst
fam.gunst@mail.tele.dk

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 11-04-01 20:23

> [...]
> forbedre installationen af Windows 2000 - hvad er SmartDrive og ved du/I

Hejsa

Du kan køre uden smartdrive også... Køre den der hedder winnt32.exe (mener
jeg)... Så starter den -UDEN - smartdrive.. Det går dog bare bemærkelsesvis
langsommere

Ellers - så kan du bruge de disketter som fulgte med pakken.. For dem har du
vel? :)

// Søren

Fra : Morten Jensen

Dato : 12-04-01 23:10