Lille mis søger nyt hjem.
Fra : Signe

Dato : 18-10-03 11:18

Hejsa Alle....

Jeg håber virkelig der er nogen her der kan hjælpe mig.

Jeg er blevet kontaktet af en ung mand, som har givet sin lillesøster
en kattekilling i fødselsdagsgave. Nu vil faderen ikke have katten
mere, for den keder sig, er dyr i drift osv...De har haft den i 14
dagwe ca.

De havde så set at vi havde katte og spurgte om jeg ikke kunne hjælpe
ham med at komme af med den. Jeg har ringet til dyreværn sydjylland,
uden held, de tager ikke telefonen på de 4 oplyste numre. Jeg har
ringet til hjemløse kattes vel (der har vi for flere år siden selv
afleveret en kat), også uden held der.

Hvad er jeres råd til mig nu???

Katten er en lille hunkilling, på 14-16 uger, vaccineret, fået
ormekur, loppekur og dyrelæge tjecket i onsdags. Hun er meget fin og
rolig...Jeg kan DESVÆRRE ikke selv tage hende, da vi kun må have 3
katte her i følge lejekontrakten og jeg vil ikke kæmpe med udlejer
(mine forældre)

Håber virkelig nogen kan hjælpe mig og denne lille mis.

Mange hilsner fra
Signe

Ps. billeder kan ses på www.sajbar.dk/Lillemis og
www.sajbar.dk/Lillemis

Fra : Charlotte

Dato : 18-10-03 11:57

Hej Signe

"Signe" <kandispigenFJERNDETTE@mail.tdcadsl.dk> skrev i
> [...]
> rolig...Jeg kan DESVÆRRE ikke selv tage hende, da vi kun må have 3
> katte her i følge lejekontrakten og jeg vil ikke kæmpe med udlejer

Hvor ser hun sød ud...og hvor er det bare ærgerligt sådan noget.
Jeg vil helt klart give dig det råd få en "annonce" på siden
www.vildkat.dk - prøv engang at se siden - og hvis du ser på "Dem der var"
vil du se, at det sagtens kan lade sig gøre at finde et dejligt hjem til
lillemis.

Held og lykke.

KH
Charlotte

Fra : Carsten

Dato : 19-10-03 08:26

Hvor befinder den sig?

Fra : Signe

Dato : 19-10-03 10:23

Hejsa igen.

Så kan jeg endelig skrive igen...

Jeg har fundet et hjem til Lillemis, gjorde jeg i går aftes, men jeg
kunne ikke få lov til at skrive det til jer.

Så det kommer først nu :)

Mange tak for hjælpen :)

Hilsen Signe