Darkie i midten
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-10-03 09:49

Så har Darkie fået lagt alle i 3-kløveret ned
Han har puttet med dem alle 3

Desværre var der ikk batteri på mit cam, da han puttede med Dixie - æv
Men har fået knipset, både Atomic og Neo med ham *S*

Sammenføringen har gået smaddergodt, så det er jo super.

Er en MCO mere udspekuleret end andre?
Darkie sover jo hos os om natten, ligesom de andre gør. De andre ligger
dog rundt omkring i soveværelset, Dixie i benenden af sengen.
Darkie putter i hovedet på os og de første dage lå han mellem os, sådan
skiftevis hos den ene og så den anden.

Savnede dog at ligge i kærestens arm, så vi lagde Darkie længere op på
puden - så jeg ku' få min gamle plads

Næste aften da vi gik i seng, satte han sig imellem os og kiggede. Han
blev sidende og ligesom bare ventede *G*
Tilsidst lagde vi ham op på brystet af Thomas og jeg fik igen min faste
plads.
I går aftes gentog nummeret sig, han satte sig imellem os og ventede *G*
Det er som om at han bare VIL ligge, så han kan putte i hovedet på os.
Er han en snu lille ræv (hvis han selv skal sige det *G*)?

Hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 13:21

Hej Joan,

Tak for dit indslag

Hilsen Asbjørn

Fra : Christina K

Dato : 19-10-03 09:55

Hej Joan

Allerførst et stort tillykke med Darkie! Når man først har fået en MCO
inden for døren, så bliver livet aldrig det samme igen *GGG*

Vi har haft den oplevelse at MCO'er elsker at ligge imellem hovedpuderne
om natten. Lige fra første dag. Da vi fik nr. 2 Pivse, rykkede Calibra
væk fra pladsen i et stykke tid, men det var lige indtil han havde fået
set den nye killing an, så kunne de begge to snildt ligge der. Det er
selvfølgelig ikke hver nat det er sådan, jeg har lidt en oplevelse af at
de går lidt til og fra.

Da Pivse så fik killinger var hun jo selvfølgelig sammen med dem, og
Calibra havde et stort behov for at ligge meget tæt ved os om natten,
sikkert fordi at vi havde så stort fokus på killingerne. Nu er er
killingerne efterhånden blevet 8½ uge og nu er det dem der ligger der,
de render godt nok noget til og fra stedet, de fylder jo heldigvis ikke
så meget.

Vores huskat som vi fik allerførst, lå også imellem os som killinger,
men der gik ikke så lang tid inden hun rykkede mere ned i fodenden.

Det blev vist til en længere historie om MCO og deres sovevaner

Mvh Christina
--
www.purpletribes.dk

Joan Frederiksen <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f90fe9007b18@dk-fritid-dyr-kat.dk...

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-10-03 13:14

In article <3f9250c3$0$21491$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>, Christina K
<christinakfjerndette@adrfjerndette.dk> wrote:

> Det blev vist til en længere historie om MCO og deres sovevaner

Sødt
Du kan for resten nemt bytte MCO ud med siam i den historie, her ligger
man bare ikke ved hovedpuden men under dynen, dybt begravet op ad éns
mave eller ryg eller knæhaser (hvordan trækker de dog vejret dernede??)

Fra : zasha

Dato : 19-10-03 20:42

"Joan Frederiksen" <emblaenKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så har Darkie fået lagt alle i 3-kløveret ned

....klip

> Hilsen
> Joan

Hej Joan :)
Sikke da en lækker dreng....lad du bare Thomas sove på sofaen, når du kan få
ham her med i seng istedet for *GGGGGG*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk