Mozilla Firebird
Fra : Palle Jensen

Dato : 18-10-03 07:12

Hej,

Testede lige Mozilla Firebird, som jeg ellers kom til at synes ret
godt om. Men den har nogle problemer med at åbne f.eks. www.eb.dk.

Den skriver den "loader data from.." nede i bundbjælken.

Lige så snart jeg vælger en anden adresse viser den hele siden loadet
og hopper så over til den nye side.

Noget jeg kan gøre noget ved?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Jens Petersen

Dato : 18-10-03 12:59

On 18 Oct 2003 06:11:47 GMT, Palle Jensen
<palle.jensen@tiscali.invalid> wrote:

>Testede lige Mozilla Firebird, som jeg ellers kom til at synes ret
>godt om. Men den har nogle problemer med at åbne f.eks. www.eb.dk.

Jeg har brugt den i 14 dage og har ikke haft problemer med den.

Heller ikke på EkstraBladet.

--
Jens callto://jensep

The more arguments you win, the fewer friends you'll have.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 18-10-03 13:18

On 18 Oct 2003 06:11:47 GMT, Palle Jensen wrote:

> Testede lige Mozilla Firebird, som jeg ellers kom til at synes ret
> godt om. Men den har nogle problemer med at åbne f.eks. www.eb.dk.

Ganske enig, den ser faktisk rimelig spændende ud - Selv nogle sider der
ellers ikke bryder sig om meget andet end IE, har den her vist uden nogen
form for problemer.
Mht. www.eb.dk så giver den side ingen problemer her, efter at jeg hentede
og installerede flash plugin - Kan det være der problemet evt. kunne være?

Mvh. Jan

BTW; Jeg kan normalt godt li' den feature med at kunne gemme password i
browseren, bryder mig bare ikke om ikke at kunne password protecte den
feature - Er der nogen mulighed for det?