Skriftstørrelse på internet explorer
Fra : jonas

Dato : 17-10-03 15:28

Hejsa

Mit internet explorer har pludselig selv uden videre rettet i noget
skriftstørrelse.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men når man er inde på en
side, er meget af grafik og skrift almindelig som altid.
Men er der noget på siden som måske er som en form for maskinskreven skrift,
så er denne skrift blevet meget større end det var tidligere. Sådan er det
så på alle sider jeg kommer ind på.

Det kan også sammenlignes med, hvis man f.eks går på ofir chat, så er
oversigten med hvem der er på chatten stadig med samme lille skriftstørrelse
som altid. Når man så kommer ind på chatten, så er denne skrift også der
blevet en hel del større.

Det er faktisk lidt træls når man har vænnet sig til det andet.

Jeg kan bare ikke helt finde ud af, hvor jeg ændre denne skrift størrelse.

Nogen der ved det ?

Mvh
Jonas

Fra : Calle.

Dato : 17-10-03 15:30

jonas wrote:
> [...]
>
> Det er faktisk lidt træls når man har vænnet sig til det andet.
>
> Jeg kan bare ikke helt finde ud af, hvor jeg ændre denne skrift

hold CTRL nede imens du scroller på musen

--
Calle

Fra : jonas

Dato : 17-10-03 15:42

> Nogen der ved det ?

hold CTRL nede imens du scroller på musen

--

Mange tak Calle, det var jo lige det. Jeg har normal aldrig fået mig vænnet
til at bruge scroll knappen på min mus, men jeg må jo på en eller anden måde

Nok fordi jeg lige på mit arbejde har fået en mus med scroll, så har jeg nok
lige prøvet her hjemme at scrolle.

Det vidste jeg slet ikke at der var sådan en funktion der.

Men tusind tak for hjælpen.

Mvh
Jonas

Fra : Thomas Madsen

Dato : 17-10-03 15:50

jonas skrev:

> Det vidste jeg slet ikke at der var sådan en funktion der.

Det er blot en genvej i stedet for at gå op i Vis > Skriftstørrelse.

Madsen.