Gratis unlock af DCT3 (med koder) HER!
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-10-03 14:29

De 3 hurtigste får gratis låst deres DCT3-telefon op med koder.

Følgende data skal bruges:
IMEI-nummer (tast *#06#)
Teleselskab telefonen er låst til.

Skriv her i tråden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : DonE

Dato : 17-10-03 23:50

Lasse Hedegaard skrev noget i stil med det her:
> De 3 hurtigste får gratis låst deres DCT3-telefon op med koder.

> [...]

Kan man det?
Og hvem vil skrive sit IMEI-nummer her?
Det kan jo misbruges *bigtime*

--

Venligst DonE

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 13:11

DonE skrev:

>Kan man det?

Om "man" kan skal jeg ikke kunne sige - simlock.dk kan.

>Og hvem vil skrive sit IMEI-nummer her?
>Det kan jo misbruges *bigtime*

Njoah, IMEI-numre kan jo alligevel "beregnes". Der er ingen idé i, at
to eller flere telefoner har samme IMEI-nummer.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse bl.a. Nokia 3310, 3410 og 3510 derhjemme!

Fra : Axel

Dato : 18-10-03 10:53

On Fri, 17 Oct 2003 15:29:22 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>
>--
>http://www.simlock.dk/
>- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

hej
n 3310
nr 350103107162875
debitel
Axel
hvis det virker
overføre jeg gerne 100kr til din konto

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 13:20

Axel skrev:

>n 3310
>nr 350103107162875
>debitel

Prøv denne:

Kode til Nokia 3310 med IMEI 350103107162875, låst til debitel:
#pw+3833961137+1#

>hvis det virker

Jeg kan ikke garantere det (da det kun er kode 1 (ikke 7) jeg kan
udregne), men prøv.

>overføre jeg gerne 100kr til din konto

Det er jo gratis

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Axel

Dato : 18-10-03 17:42

On Sat, 18 Oct 2003 14:20:11 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>#pw+3833961137+1#

>Jeg kan ikke garantere det (da det kun er kode 1 (ikke 7) jeg kan

hej
hvordan taster man bogstaver indog + tegn??
mvh
Axel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 18:03

Axel skrev:

>hvordan taster man bogstaver indog + tegn?

Se dette indlæg: <gvsvov8agmrteli1gate45e7ntj5neofhe@news.tele.dk>

Du taster * for at få de forskellige specieltegn (p,w og +) frem i
displayet. Hold en lille pause hvert tegn.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : .oORUNEOo.

Dato : 18-10-03 14:19

> De 3 hurtigste får gratis låst deres DCT3-telefon op med koder.
>
> Følgende data skal bruges:
> IMEI-nummer (tast *#06#)
> Teleselskab telefonen er låst til.
>
> Skriv her i tråden.

Nokia 3310

Telia

IMEI: 35084510601086

På forhånd tak

..oO Rune Oo.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 14:47

Rune skrev:

>IMEI: 35084510601086

Dette IMEI-nummer er ikke korrekt, der mangler et ciffer.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : .oORUNEOo.

Dato : 18-10-03 14:52

> Dette IMEI-nummer er ikke korrekt, der mangler et ciffer.

Sorry, her er det korrekte: 350845106010816
..oO Rune Oo.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 16:53

..oORUNEOo. skrev:

>Sorry, her er det korrekte: 350845106010816

Kode til Nokia 3310 med IMEI 350845106010816, låst til Telia:
#pw+8206743943+1#

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : .oORUNEOo.

Dato : 18-10-03 18:50

> Kode til Nokia 3310 med IMEI 350845106010816, låst til Telia:
> #pw+8206743943+1#

Takker, det virkede perfekt

..oO Rune Oo.

Fra : torben hansen

Dato : 19-10-03 08:12

hej Lasse
Nokia 3410
imei nr. 351116207023838
orange
mvh
th

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-10-03 13:05

torben hansen skrev:

>Nokia 3410
>imei nr. 351116207023838
>orange

Kode til Nokia 3410 med IMEI 351116207023838, låst til Orange:
#pw+4739226665+1#

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : torben hansen

Dato : 19-10-03 15:00

hej Lasse
mange tak det virker bare helt fint
mvh.
Torben

Fra : hr

Dato : 22-10-03 01:10

kan du åbne den her
tdc
351505007206876

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-10-03 09:57

hr skrev:

>kan du åbne den her
>tdc
>351505007206876

Der er allerede udregnet 3 gratis koder, og det er vist en Nokia 6610
du har der - det er ikke en DCT3, men en DCT4-telefon (som dog også
godt kan klare via en kode).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Fra : helloo.dk

Dato : 22-10-03 11:38

> Der er allerede udregnet 3 gratis koder, og det er vist en Nokia 6610
> du har der - det er ikke en DCT3, men en DCT4-telefon (som dog også
> godt kan klare via en kode).

Hvis det er en 6610 så er koden her..

Imei: 351505007206876
-----------------------------------
Type: 2
-----------------------------------
#pw+308826324610423+7#
eller nyere
#pw+398826324610423+7#

Hos www.helloo.dk er det altid gratis med DCT4 koder.. Og ½ pris på DCT3
koder..
Så kik forbi og bliv glad...

Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-10-03 11:53

Dan skrev:

>Hvis det er en 6610

Det er det, det burde du da vide.

>så er koden her..
>
>Imei: 351505007206876
>-----------------------------------
>Type: 2
>-----------------------------------
>#pw+308826324610423+7#
>eller nyere
>#pw+398826324610423+7#

Er det ikke besværligt at give folk flere koder, hvorfor ikke bare
give dem en der altid virker?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-11-03 17:26

> [...]
>
> --
> http://www.simlock.dk/
> Nu kan du selv låse ALLE Nokia-telefoner op derhjemme!

Nej Lasse, da det nogle gange er den ene kode der virker, og i andre
tilfælde den anden (har vidst nok noget med versions numret af telefonen at
gøre)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-11-03 18:21

Brian Hansen skrev:

>Nej Lasse,

Jo.

>da det nogle gange er den ene kode der virker, og i andre
>tilfælde den anden (har vidst nok noget med versions numret af telefonen at gøre)

Nej, hvis man udregner koderne ordentligt, så er der ikke grund til at
give flere "ens" koder (som fx to koder der slutter på +7).

PS! Du svarer på et indlæg der er en måned gammelt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : helloo.dk

Dato : 18-11-03 23:03

> Nej, hvis man udregner koderne ordentligt, så er der ikke grund til at
> give flere "ens" koder (som fx to koder der slutter på +7).

Nå ?? Så laver vi lige et eks..

Dette er til en 3510 telefon.. Hvordan kan du se på Imei nr hvilken software
version det er??
Eller du bruger måske griffin koderne.. De virker altså ikke altid.. Eller
hvad er det lige du mener med at regne koderne ordenligt ud?
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-11-03 00:34

Dan skrev:

>Dette er til en 3510 telefon.. Hvordan kan du se på Imei nr hvilken software
>version det er??

Det har jeg ikke påstået jeg kan.

>Eller du bruger måske griffin koderne.. De virker altså ikke altid.. Eller
>hvad er det lige du mener med at regne koderne ordenligt ud?

De koder jeg sender mine kunder virker altid. Jeg sender dem to stk,
en der slutter på +7, og en der slutter på +1. Oftest er det nok at
indtaste den der slutter på +7, men i enkelte tilfælde har det været
nødvendigt med den anden.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 19-11-03 01:37

> [...]
> en der slutter på +7, og en der slutter på +1. Oftest er det nok at
> indtaste den der slutter på +7, men i enkelte tilfælde har det været

Du er sku mærklig Lasse.. Nu kommer du og skriver sådanne noget...
Dengang jeg sendte kunderne kode 1 og kode 7 skrev du at jeg var et fjols
når jeg sendte 2 koder når man kun skulle sende 'en. (den der endte på 7).
Men nu skal jeg hjælpe dig... Du kan nøjes med kode 7 HVER GANG. hvis bare
du husker dette...

Griffinkoder samt Version 1 på de calc. programmer er til disse modeller
3510 NHM-8 til og med V3.37
6310 NPE-4 Alle versioner
6310i NPL-1 til og med V4.81
6510 NPM-9 Alle versioner
8310 NHM-7 til og med V5.54
8910 NHM-4 til og med V3.06

Version 2 er til disse..
3510 NHM-8 V4.24 og nyere
3510i RH-9 Alle versioner
6310i NPL-1 V5.10, V5.22 og nyere
6100 NPL-2 Alle versioner
6610 NHL-4U Alle versioner
7210 NHL-4 Alle versioner
8310 NHM-7 V5.57, V5.80 og nyere
8910 NHM-4 V3.57, V4.02 og nyere

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-11-03 02:55

Dan skrev:

>Du er sku mærklig Lasse..

Nådada...

>Nu kommer du og skriver sådanne noget...
>Dengang jeg sendte kunderne kode 1 og kode 7 skrev du at jeg var et fjols
>når jeg sendte 2 koder når man kun skulle sende 'en. (den der endte på 7).

Jeg er ret overbevist om, at jeg ikke har skrevet du var et fjols.
Desuden er der i det aktuelle tilfælde tale om, at der er sendt to
koder der slutter på +7, hvilket var det jeg kommenterede.

>Men nu skal jeg hjælpe dig... Du kan nøjes med kode 7 HVER GANG. hvis bare
>du husker dette...

Du behøver ikke hjælpe mig, mine koder virker helt uden problemer. Ja,
de koder der slutter på +7 virker stort set altid, men jeg har nu
været ude for, at +1 også skulle bruges (og +5 på nogle udenlandske
telefoner). På et tidspunkt udsendte jeg kun koder der endte på +7, og
det var her der var enkelte kunder der vendte tilbage - så fandt jeg
ud af, at koden der endte på +1 kunne gøre tricket.

I dag har jeg så valgt at udsende to koder, så jeg ikke behøver at
lave dobbeltarbejde (når enkelte vender tilbage og siger, at den kode
de fik ikke virkede).

>Griffinkoder samt Version 1 på de calc. programmer er til disse modeller
>3510 NHM-8 til og med V3.37

>Version 2 er til disse..
>3510 NHM-8 V4.24 og nyere

Hmm, dvs der er en form for "overlapning"? Det er nu ikke interesseant
for mig, de koder jeg udregner virker til alle udgaver af telefonerne
- ganske smart. Kunden får koder der slutter på +7 og +1, med
instruktion om, at det stort set altid er nok at nøjes med den første.
Jeg har aldrig udsendt flere "udgaver" af samme kode, det er ganske
enkelt ikke nødvendigt, hvis koden blot er "den rigtige".

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 19-11-03 22:44

> [...]
> Jeg har aldrig udsendt flere "udgaver" af samme kode, det er ganske
> enkelt ikke nødvendigt, hvis koden blot er "den rigtige".

Så er vi jo stort set enige.. Jeg sender blot de 2 koder der høre til
telefónen. da jeg ikke kan se hvilken software der ligger i den / dem. Det
er jo det samme som du gør.. Koderne virker jo altid..
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-11-03 00:01

Dan skrev:

>Så er vi jo stort set enige..Jeg sender blot de 2 koder der høre til
>telefónen.

Umiddelbart så det ud til, at du sendte to koder der sluttede med +7,
det er der ingen grund til - man kan udregne en kode der virker i alle
tilfælde (enkelte gange skal koden der slutter med +1 dog bruges).

>da jeg ikke kan se hvilken software der ligger i den / dem.

Heller her, men det er underordnet, de koder jeg udregner virker til
alle softwareversioner.

>Det er jo det samme som du gør..

Nej. Jeg udsender 2 koder til folk, en kode der slutter med +7, og en
kode der slutter med +1.

Hvis du mener der er grund til at give folk forskellige koder alt
efter hvilken softwareversion deres telefoner har, så kunne det måske
være en idé at spørge efter versionsnummeret ved bestilling - men som
sagt, så kan man nøjes med at udregne en enkelt "udgave" af hver af
koderne.

>Koderne virker jo altid..

Den der slutter på +7 virker i stort set alle tilfælde (jeg giver som
sagt kun kunderne EN kode der slutter på +7). I enkelte tilfælder
(husker bl.a. en Sonofon-låst Nokia 3650), der skulle koden der
sluttede med +1 bruges.

Hvordan du eller andre gør, det kommer sådan set ikke mig ved, jeg kan
være ligeglad - men jeg undrede mig over, at du gav kunderne to koder
der sluttede på +7 - that's all.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-11-03 00:25

> [...]
>
> Hvordan du eller andre gør, det kommer sådan set ikke mig ved, jeg kan
> være ligeglad - men jeg undrede mig over, at du gav kunderne to koder

Jamen så er vi jo ikke enige..
Vi tager lige eks.. igen...
1 stk 3510 telefon
Låst til TDC
Imei = 351505007206876
Hvilken kode vil du sige passer til denne telefon??

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-11-03 01:37

Dan skrev:

>Jamen så er vi jo ikke enige..

Det er svært at være enig/uenig i denne sag. Jeg fortæller blot, at
jeg nøjes med at sende mine kunder to koder, en af hver "slags", ikke
flere af samme "slags" - det er der ikke grund til, hvis man "gør det
ordentligt".

>Vi tager lige eks.. igen...
>1 stk 3510 telefon
>Låst til TDC
>Imei = 351505007206876
>Hvilken kode vil du sige passer til denne telefon?

Prisen for udregning af koder kan du se på hjemmesiden.
Den telefon du nævner er i øvrigt en Nokia 6610 og ikke en Nokia 3510.

Hos simlock.dk får kunderne udleveret to koder, hvor den øverste stort
set altid virker. I sjældne tilfælde (som sagt bl.a. med en
Sonofonlåst Nokia 3650) skal den nederste indtastes. Koderne virker
til alle softwareversioner:

#pw+xxxxxxxxxxxxxxx+7#
#pw+xxxxxxxxxxxxxxx+1#

Lad det nu ligge. Hvordan du gør kan være mig lige gyldigt, jeg
undrede mig som sagt bare over det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : DirectX

Dato : 20-11-03 01:50

> Prisen for udregning af koder kan du se på hjemmesiden.
Stadig den klamme grimme side du bruger ?

C@ss

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-11-03 11:40

En der kalder sig "DirectX" og "C@ss" skrev:

>Stadig den klamme grimme side du bruger ?

Du ligger jo ligesom svaret i munden på mig.

Hvis det er orange du ikke kan lide, så er der godt nyt den næste
måneds tid.

Men din startede "debat" kan du bare fortsætte med i
dk.snak.mudderkastning - jeg følger i øvrigt ikke med. FUT dertil.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-11-03 01:59

> [...]
> jeg nøjes med at sende mine kunder to koder, en af hver "slags", ikke
> flere af samme "slags" - det er der ikke grund til, hvis man "gør det

Du skriver ligesom om det kun er dig der "gør det ordenligt" men hvorfor
kommer kunderne så til mig og får gratis koder til Debitel telefoner fordi
du siger det ikke kan lade sig gøre?? Det kan det altså godt hvis man "gør
det ordenligt"

> Prisen for udregning af koder kan du se på hjemmesiden.

Tegn på du alligevel ikke vil frem med hvad det er for noget skidt du
laver...

> Den telefon du nævner er i øvrigt en Nokia 6610 og ikke en Nokia 3510.

Det var jo også kun et eks....

> Koderne virker
> til alle softwareversioner:

Det kan ikke lade sig gøre da de ikke er låst på samme måde...(UEM 2, UEM 5,
UEM 6)
men lad det nu ligge.. Du kan jo bare fortsætte med at henvise folk ud til
mig når du må opgive deres telefoner..

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-11-03 11:35

Dan skrev:

>Du skriver ligesom om det kun er dig der "gør det ordenligt"

Hvis "gør det ordentligt" betyder, at kunderne få udleveret to koder
(en som ender på +7 og en som ender på +1), så kan det da godt være -
men jeg vil da tro der er andre der har fundet ud af hvordan og
hvorledes - det kan sådan set være det samme for mig - mit liv ændrer
sig ikke.

> [...]
>du siger det ikke kan lade sig gøre?? Det kan det altså godt hvis man "gør

Det er korrekt, at jeg ikke har et skilt hvor jeg henviser til
konkurrenter - det ville jeg anse som at skyde mig selv i foden.

Jeg ved ikke hvorfor "debatten" skal drejes derhen.

>Tegn på du alligevel ikke vil frem med hvad det er for noget skidt du
>laver...

Skidt - kald det hvad du vil - "skidtet" virker. Jeg tager mig betalt
for mit arbejde, jeg vil ikke sidde og give dig koder her - slet ikke
når der er tale om sådan en "hemmelig bombe", som åbenbart kan sætte
sindende i kog her i gruppen.

>Det var jo også kun et eks....

Du snakker om, at der findes forskellige koder til forskellige
telefoner og softwareversioner. Den liste du har skrevet har jeg ikke
rigtig kigget på (jeg har ikke noget at bruge den til), men Nokia 6610
ligger ikke i samme "kategori" som Nokia 3510 - det kunne vel godt
betyde noget (jeg ved det ikke, jeg bruger som sagt ikke forskellige
koder).

Det kan jo i øvrigt være underordnet, ingen kode herfra uden betaling
- ganske simpelt.

>Det kan ikke lade sig gøre da de ikke er låst på samme måde...(UEM 2, UEM 5,
>UEM 6)

Jeg kan så åbenbart trylle. Jeg kan sige det igen: De koder jeg
udregner virker til alle softwareversioner - om du kan lide det eller
ej. (Der er selvfølgelig Nokia 3650 mfl., hvor algoritmen er lidt
anderledes, men det er jo ikke umiddelbart det vi snakker om).

>men lad det nu ligge.. Du kan jo bare fortsætte med at henvise folk ud til
>mig når du må opgive deres telefoner..

Det skal jeg gøre... Tænke tænke... Hvornår var det nu liiiige jeg
sidst gjorde det... Hmm, den må jeg nok tænke længe over...

Jeg tror bare vi stopper her - der kommer ikke rigtig noget godt ud af
den tråd her.

Kort og godt:
Jeg var ikke klar over, at det er så "unikt" (og endda
"sprængfarligt") at jeg laver koder der virker til alle
softwareversioner. Jeg kommenterede blot, da du skrev to koder der
sluttede på +7 - for det ser jeg da ingen grund til. Hvordan du gør er
selvfølgelig helt op til dig selv, ligesom jeg selv bestemmer hvordan
jeg gør tingene.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 20-11-03 23:01

> Jeg tror bare vi stopper her - der kommer ikke rigtig noget godt ud af
> den tråd her.

enig.. (for en gang skyld)

> [...]
> sluttede på +7 - for det ser jeg da ingen grund til. Hvordan du gør er
> selvfølgelig helt op til dig selv, ligesom jeg selv bestemmer hvordan

Jeg ser heller ingen grund til du påstår jeg ikke "gør det ordenligt" når
alle mine koder virker. Du sender 2 koder til dine kunder, det samme gør
jeg. Og den ene virker ALTID.
Jeg gøre det bare GRATIS. du tager en bondegård for det.

Slut herfra.
Hilsen Dan

Fra : Mr.Unlock

Dato : 22-11-03 16:06

Ja det var så den sædvanlige gang flueknepperi
God weekend
Esben

Fra : hr

Dato : 23-10-03 01:09

, og det er vist en Nokia 6610
> du har der - det er ikke en DCT3, men en DCT4-telefon (som dog også
> godt kan klare via en kode).
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
undskyld det var en fejl
350888804332702 skulle der stå.(3310)

og ja den anden er en 6610

mvh h.r

Fra : KL

Dato : 01-11-03 15:16

For et stykke tid siden så jeg der var en der tilbød gratis unlock af Dct3
telefoner og håber derfor at der en der vil være behælplig med en unlock
kode til en Nokia 6210, den er låst til sonofon og har imei 350146204232638
På forhånd tak.

Mvh
Klaus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-11-03 15:25

KL skrev:

>For et stykke tid siden så jeg der var en der tilbød gratis unlock af Dct3
>telefoner

Det var mig, da det var helt nyt - for at vise det kunne lade sig
gøre.

>og håber derfor at der en der vil være behælplig med en unlock
>kode til en Nokia 6210, den er låst til sonofon og har imei 350146204232638

Desværre ikke flere gratis koder herfra, har en forretning der gerne
skal løbe rundt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 01-11-03 18:58

"KL" <Klausl@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefoner og håber derfor at der en der vil være behælplig med en unlock
> kode til en Nokia 6210, den er låst til sonofon og har imei

Du kan stadig få koder til din telefon. Vi gør det for 50,- kr på
www.helloo.dk
DCT3 Telefoner koster lidt til mine udgifter er tjent hjem
DCT4 er tjent hjem og er derfor gratis..
Hilsen Dan

Fra : helloo.dk

Dato : 01-11-03 19:00

> [...]
> telefoner og håber derfor at der en der vil være behælplig med en unlock
> kode til en Nokia 6210, den er låst til sonofon og har imei

Jeg vil ikke svare dig i denne gruppe. Men jeg har skrevet til dig i markeds
gruppen hvor du også har sat denne tråd..
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-11-03 00:38

Dan skrev:

>Jeg vil ikke svare dig i denne gruppe.

Øhh? Hvorfor gør du det så? Både med dette indlæg, og med dit indlæg
hvor du tilbyder at sælge koder.

>Men jeg har skrevet til dig i markeds
>gruppen hvor du også har sat denne tråd..

Ja, det var X-postet (hvilket Klaus burde have undladt).

I øvrigt Dan, det er helt fint du beder andre om at lade være med at
handle i grupper udenfor dk.marked.* (det er rart at brugerne bruges
til det de er beregnet til) - men det holder ikke helt, når du selv
går ind og gør det!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 02-11-03 01:12

> [...]
> handle i grupper udenfor dk.marked.* (det er rart at brugerne bruges
> til det de er beregnet til) - men det holder ikke helt, når du selv

Jeg prøver og være opmærksom på det men nogle gange er der en smutter og det
beklager jeg selføldig. MEn jeg er mere opmærksom på det nu og du må give
mig ret i at dette ikke sker så tit som det har gjort..
Hilsen Dan