Unlock 3310?
Fra : Ivan G

Dato : 17-10-03 13:59

Hej Xperter!

På gratisunlock.dk kan man unlocke et væld af forskellige nokia-telefoner.
Kan det virkeligt passe, at de ikke kan unlocke ældre telefoner end 3510? Er
der andre steder der kan det, vel at mærke remote og gratis?

Ivan G

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 17-10-03 14:06

Nixen bixen.....

Det kan kun lade sig gøre at generere unlock-koder til de nyeste modeller

3310 skal unlockes med kabler... find en unlocker på www.dkunlock.dk

Jeg kan klare det i Ribe / Esbjerg

Mvh Esben
Gratis billeder til mobilen www.Fluii.dk

Fra : Ivan G

Dato : 17-10-03 14:14

> Det kan kun lade sig gøre at generere unlock-koder til de nyeste modeller

> [...]

Takker for det hurtige svar.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-10-03 14:22

Esben Sunddal Hansen skrev:

>Det kan kun lade sig gøre at generere unlock-koder til de nyeste modeller
>3310 skal unlockes med kabler...

simlock.dk kan klare 3310 (alle DCT3) med koder. Ivan - skriv
telefonens IMEI-nummer (tast *#06#), og oplysning om hvilket
teleselskab den er låst til, så skal jeg give dig koden her.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Ivan G

Dato : 17-10-03 14:36

> [...]
> telefonens IMEI-nummer (tast *#06#), og oplysning om hvilket
> teleselskab den er låst til, så skal jeg give dig koden her.

Hej Lasse. Mailen er sendt. Tak for hjælpen!

Ivan G

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-10-03 14:40

Ivan G skrev:

>Hej Lasse. Mailen er sendt. Tak for hjælpen!

Kode til Nokia 3310 med IMEI 351342806831104, låst til Telia:
#pw+5247315322+1#

Ved du hvordan du indtaster den?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse bl.a. Nokia 3310, 3410 og 3510 derhjemme!

Fra : Ivan G

Dato : 17-10-03 14:47

> Kode til Nokia 3310 med IMEI 351342806831104, låst til Telia:
> #pw+5247315322+1#
>
> Ved du hvordan du indtaster den?

ja, ud med simkortet og strøm på. men jeg kan ikke taste det sidste # ?

Der fremkommer simpelt hen ikke noget tegn?

Fra : Ivan G

Dato : 17-10-03 14:53

> ja, ud med simkortet og strøm på. men jeg kan ikke taste det sidste # ?
>
> Der fremkommer simpelt hen ikke noget tegn?

Mig der klumrer! Det virker....tak for hjælpen!

Ivan G

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-10-03 14:53

Ivan G skrev:

>ja, ud med simkortet og strøm på. men jeg kan ikke taste det sidste # ?

Du taster * for at få de forskellige specieltegn (p,w og +) frem i
displayet. Hold en lille pause hvert tegn.

>Der fremkommer simpelt hen ikke noget tegn?

Kommer telefonen med en besked til dig?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : DonE

Dato : 18-10-03 00:03

Lasse Hedegaard skrev noget i stil med det her:

> Kode til Nokia 3310 med IMEI 351342806831104, låst til Telia:
> #pw+5247315322+1#
>
> Ved du hvordan du indtaster den?
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Helt ærligt! Var det smart at oplyse mandens IMEI nr????

--

Venligst DonE

Fra : Ivan G

Dato : 18-10-03 00:23

> Helt ærligt! Var det smart at oplyse mandens IMEI nr????
>
> --
>
> Venligst DonE

Det kan man vel ikke (mis)bruge til noget?

Ivan G

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-10-03 13:21

En gut der kalder sig "DonE" skrev:

>Helt ærligt! Var det smart at oplyse mandens IMEI nr?

Usmart er det ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Axel

Dato : 18-10-03 10:34

On Fri, 17 Oct 2003 15:21:33 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>
>--
>http://www.simlock.dk/
>- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

hej
hvad med denne?
350103107162875
Debitel
Axel

Fra : entropy1973

Dato : 12-12-03 17:32

hvad med en nokia 3310
imei 350607204951147
låst til telia
kan den unlockes
MVH christian

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-12-03 18:40

entropy1973 skrev:

>hvad med en nokia 3310
>imei 350607204951147
>låst til telia
>kan den unlockes

Ja.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : helloo.dk

Dato : 15-12-03 13:13

"entropy1973" <entropy1973.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hvad med en nokia 3310
> imei 350607204951147
> låst til telia
> kan den unlockes
> MVH christian

Ja du skal bare taste en kode ind på telefonen..
Prøv med denne...
#pw+4515242865+1#
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-10-03 14:36

Hej Ivan!

Du skrev i en mail (skriv i stedet her på usenet):

>Hej Lasse! Tusind tak for super-service med koden!
>imei : 351342806831104

Du mangler at skrive hvilket teleselskab telefonen er låst til.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : damkjer

Dato : 13-11-03 20:05

Hej Lasse
Kan du hjælpe med en kode til en nokia 3310
type:NHM-5HX
IMEI: 350993803565813

http://www.kandu.dk/

Fra : damkjer