Abit IC7-G max3 og DDR-4000 (DDR500)
Fra : Kenneth Boye

Dato : 17-10-03 10:06

Hej NG

Kan dette bundkort kører med DDR-4000, også kaldet DDR500 samtidig med at
det ikke giver problemer med Dual channel? Det er nemlig fordi der står hos
forhandleren (shg.dk) om bundkortet, at det er 4xDDR Dual DIMM DDR3200.

Det er disse monsterram (øverst på linket) jeg gerne vil købe sammen med
bundkortet.
http://www.corsairmemory.com/xms/xms_modules.html

Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : iggibuh

Dato : 18-10-03 11:42

"Kenneth Boye" <kboyeFJERN_DETTE@bjoernemosen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> forhandleren (shg.dk) om bundkortet, at det er 4xDDR Dual DIMM DDR3200.
>
> Det er disse monsterram (øverst på linket) jeg gerne vil købe sammen med

Nu er max3 kortet som skabt til OC så hvorfor skulle det ikke kunne det.
selv har jeg ikke nogen erfaring med corsairmoduler men de roser jo mange
positive vibs fra OC folket. selv kører jeg kingstonpc3500 helt stabilt på
mit max3 kort og skal selv skifte til pc4000 engang til foråret.

btw hvorfor køber du ikke 2*512 istedet for ? så kan du nemt udbygge hvis du
vil havde mere og ikke skulle hen og skrotte dine _gamle_

MVH iggibuh

Fra : KB

Dato : 21-10-03 22:06

Genkender bundkortet rammene når du sætter dem i, dvs. så kører de bare med
standard indstillingerne eller skal man fifle lidt med nogle indstillinger?
Hvad hvis det skulle være DDR4200?

Undskyld, hvis det er lidt simple spørgsmål, men jeg skal lige have helt
styr på det inden jeg køber

med venlig hilsen
Kenneth