"Far" er kommet hjem ;-)
Fra : AEK

Dato : 16-10-03 23:06

Hæ hæ, endelig kom han hjem fra Irak.
Hvor var det godt at se ham. Og selvfølgelig kunne vi kende ham.
Jeg ( Tøsen) har konstant rendt ham i r....
Det er jo ikke for ingenting, at han kalder mig for sin hund *spiind*

Jeg ( Oscar ), synes også, at det var ret fedt at komme op i nye "arme". Vi
har nemlig alle 3 rødder en ide om, at vi ikke vil op i andres arme end mor
og fars.
Prøver andre, jamen så HYLER vi !!!!

Jeg ( Tilde ) er sq da ligeglad med ham ørkenprinsen, blot jeg har min mor.
Men ok, det var da ret hyggeligt at ligge på soafen med dem. Jeg lå ovenpå
fars ben, normalt plejer jeg at dangere den på mors.

Vi har hygget. Vores forældre fik den anden aften flødeskum - uhmmmm¨
De er SÅ lette at fedte for. Først kom mor med en finger med flødeskum, uden
far så det *Spiiind*
Så ville far være god ved os i køkkenet, og det samme gentog sig. Mor så
det, men glemte at nævne, at vi havde fået )

Lidt utilfreds er man vel altid...
Til mor havde han købt gaver - men til os : intet !!!!
Hvad f.... bilder han sig ind....
Der er åbenbart forskel på fisk...

I næste uge medbringer han digi. kamera. Så skal der fyres billeder af !
Han havde kamera med nu. Men billederne på kameraet var ikke gemt. Og da far
kender til mors enorme snilde til at få ødelagt ting, der ikke skal slettes
/ ødelægges, valgte han at tage kameratet med .
Ja, mor er sq ikke for smart. For en måned siden købte hun os et kradsetræ
til. Hun fik samlet den, og alle var glade.
Så gik der en uge, og hun ville efterspænde den.....
Med det resultat, at den blev overspændt ! Så alt var i udo.
Men det har hun fået fikset igen, som hun plejer at sige : jeg har ikke
nosser for ingenting

Vi vil slutte for nu. I næste uge vil der komme billeder af os, hvis ikke
mor får det splittet inden.....

Kærlig hilsen
Don Oscar, Tøsepigen & Tildemusen.

Fra : Charlotte

Dato : 16-10-03 23:41

Hej med jer mislinger... *fnis*

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev i
> Hæ hæ, endelig kom han hjem fra Irak.

Ih, hvor er det dejligt, at I har fået farmand hjem...jeg måtte undvære
vores far i 3½ måned sidste efterår og frygter at skulle undvære ham igen
næste efterår - denne gang i 6 mdr...han skal nemlig måske også ned og lege
ørkenprins...tænk at han gider *suk*

Nå, men jeg husker godt, hvordan det var at undvære farmand - så jeg synes
det er dejligt for jer at han er kommet hjem til at nusse jer.

KH
Luffe *gnæk gnæk*

Fra : AEK

Dato : 17-10-03 20:23

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej med jer mislinger... *fnis*

Hej Luffe

> [...]
> vores far i 3½ måned sidste efterår og frygter at skulle undvære ham igen
> næste efterår - denne gang i 6 mdr...han skal nemlig måske også ned og

Det fatter vi heller ikke. Tænk at skulle undvære os SÅ lang tid.
Vi var så søde at sende ham en gul pivemus og en legetøjsrotte )
Det blev han vældig glad for

/ De farlige rødder

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-10-03 18:44

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nosser for ingenting
>
> Vi vil slutte for nu. I næste uge vil der komme billeder af os, hvis ikke

Hej Anyas rødder (og Anya)

Det var da dejligt
Hvad er bedre end at blive forkælet, jo flere jo bedre.

Da de i TV viste soldater der kom hjem, holdt jeg også godt øje, for at se
om jeg kunne se dig imellem Anya

Så må vi se om vi får noget ud af cameraet

Mange hilsner
Bente

Fra : AEK

Dato : 17-10-03 20:20

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f902a74$0$12674$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hej Anyas rødder (og Anya)

Hej Bente

> Det var da dejligt
> Hvad er bedre end at blive forkælet, jo flere jo bedre.

Enig, hvis du spørger rødderne.

> Da de i TV viste soldater der kom hjem, holdt jeg også godt øje, for at se
> om jeg kunne se dig imellem Anya

Jeg var der ikke. De var en flok, der blev hentet i privat bil.
MEN han var her 4 timer efter, at han var landet. Føj, hvor hvor han var
brun

> Så må vi se om vi får noget ud af cameraet

*LOL* - skal gøre mit bedste )

Hilsen
Anya og rødderne ( som sover deres skønhedssøvn ).