Mor er blevet skør!
Fra : Helle

Dato : 16-10-03 22:33

Ja det er så lige Sylvester og Emil her, som har overtaget roret foran
skærmen! Vores mor er blevet fuldstændig splitterragne tosset! Hun er sq
begynt at spise vores mad! JA, I hørte rigtigt! Hun spiste kattemad i
middags og sørme så om far ikke også gjorde. Haaaaalløøøøøj??? og vi får
aldrig noget af deres mad. Hmfr!

Sørme så om ikke de sad og guffede VORES tun - VORES!!! Hvis de absolut skal
stjæle vores mad fra os, så kan de da i det mindste tage tørfoderet frem for
tunen!

Det er noget med, at de er startet hos noget der hedder vægtkonsulenterne og
så skal de spise kattemad og en masse grønsager - sært. Mennesker ér
underlige...
Heldigvis spiser de endnu ikke af VORES stuebambus men det skal nok
komme...ja det er vi sikre på..!..

Nå men bare lidt surt opstød herfra - har I andre også oplevet at de stjæler
jeres mad og måske har nogen oplevet at jeres mor og far spiser jeres
tørfoder? :-/

Miauw fra Sylvester og Emil

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-10-03 23:57

In article <3f8f0e72$0$54846$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Helle
<krammemusen@hotmail.com> wrote:

> Nå men bare lidt surt opstød herfra - har I andre også oplevet at de stjæler
> jeres mad og måske har nogen oplevet at jeres mor og far spiser jeres
> tørfoder? :-/

Mjae - måske ikke lige tørfoderet - desværre Men den _gode_
kattemad - Ja! *hvæs*
Ikke bare tun - men rejer og oksemørbrad og laks og leverpostej og
og... meget andet god kattemad! De giver godt nok noget, men de spiser
det meste selv! Dyrplageri, siger jeg bare!

Mange harmfulde spind fra Ditte

Fra : Ann K

Dato : 17-10-03 00:25

Hej Sylvester og Emil

> Nå men bare lidt surt opstød herfra - har I andre også oplevet at de
stjæler
> jeres mad og måske har nogen oplevet at jeres mor og far spiser jeres
> tørfoder? :-/

Ja... altså Ann gør det der!!!
Hun smager på alt vores mad - også tørfoderet... for hun siger at hun vil
vide, hvordan vores mad smager, når det er frisk! Så kan hun nemlig bedre
bedømme om det evt skulle blive dårligt...
Jeps Ann og Manden køber STORT ind
Vi synes også det er lidt groft... Men så har Ann altså også en god side...
hvis vi skal have tun, så rører hun ikke ved noget af det!!! Så vi får lov
til at dele en hel dåse *uhmmm* og hun spiser heller ikke de mus, som
vi fanger... Så mad fra dåse eller med pels synes hun åbenbart er frisk
nok!?
Men Tia (som Ann kalder Kludetæppet) - hun er altså meget utilfreds... Ann
spiser nemlig ofte yoghurt til morgenmad, og alt hvad stakkels lille Tia
kan tigge sig til er en lille sølle skefuld ;-( Helt præcist det samme som
jeg, Namacoola eller Ranje også får.... Tia prøver ellers at stikke hele
sit hoved ned i bægeret - men det får hun heller ikke lov til mere, efter
at hun en dag fik smurt yoghurt rundt i hele pelsen (og på sofaen - og på
stolen - og på gulvtæppet) *sss* I stedet giver Ann en af vores hunde lov
til at slikke bægeret rent - tarveligt!!!! Stakkels lille Tia står lige ved
siden af hunden og savler alt, hvad hun kan... Og Ann overser det bare!!!!
Tjalfe synes at det er tarveligt at Manden ikke vil dele sin rejemad på en
ordentlig og retfærdig måde... Rejerne skal i Tjalfes mund - og Manden kan
så spise brødet, mayonaisen, citronen og kaviaren (stenbiderrognen) selv!

Men... alt i alt er vi nu ganske godt tilfredse... Vi får masser af guf
hver dag
(*HRMMM* "Nej Ranje... jeg ved godt at du ikke får noget... men det har
nok noget at gøre med at du er ved at udvikle ribben - mon ikke???")
og det uden at vi skal tigge alt for meget om det

Mange miau fra Aske... Leder af Banden

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-10-03 11:22

JA! Vores mor spiser også vores mad! Tørfoderet endda!
Far synes det er underligt, men mor siger det smager godt, og hun vil
vide hvad det er hun putter imunden på os.Det ved vi da udmærket godt
selv! Heldigvis spiser hun ikke vores kyllinger.Kun en kæmpe stor en som
er revet i stykker og puttet i ovnen. Den må vi ikke spise

Spin fra Vianna, Bobo, BlueBell, Chérie og KeyWord

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar