elrybio.exe ???
Fra : Spangkuk

Dato : 16-10-03 22:16

Hvad i alverden er det for en fil som min PC starter op med ?

Spang

Fra : Anders Lund

Dato : 17-10-03 01:13

Spangkuk wrote:
> Hvad i alverden er det for en fil som min PC starter op med ?

Prøv at scanne med en virusscanner - jeg tror nemlig at det er et random
genneret navn, så selve navnet hjælper os intet. Du kan fx bruge
http://housecall.trendmicro.com/

--
Anders Lund
spam2003@andersonline.dk

Fra : Spangkuk

Dato : 17-10-03 08:19

> Prøv at scanne med en virusscanner - jeg tror nemlig at det er et random
> genneret navn, så selve navnet hjælper os intet. Du kan fx bruge
> http://housecall.trendmicro.com/

Ahaaaa......det var faktisk et rigtigt godt bud !

Tak

Spang