Huskatteudstilling i næste weekend?!?
Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 16-10-03 15:28

Hejsa!

Jeg skrev for noget tid siden om der fandtes Katte-udstillinger til huskatte
Og jeg fik et svar, om at der blev holdt noget d. 18-19. Oktober et sted
i nordsjælland?

Men - ser du, det har jeg så lige glemt hvor var, og hvad tid det var og
hvad det kostede? Nogen der kunne smide mig en mail ? Eller annoncere det
herinde, hvor, hvornår og hvor meget

Så vil jeg blive mægtigt glad!

Med venlig hilsen

Henriette

--
Se mine dyr: www.risle.dk/dyr.htm
HP: www.risle.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 16-10-03 16:55

*Henriette* Risle.dk wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg skrev for noget tid siden om der fandtes Katte-udstillinger til
> huskatte Og jeg fik et svar, om at der blev holdt noget d. 18-19.
> Oktober et sted i nordsjælland?

Det er i Gevning ved Roskilde :
http://www.perseren.dk/udstilling/spiseseddel_Gevninge.htm
Huskatte er om søndagen.

> Men - ser du, det har jeg så lige glemt hvor var, og hvad tid det var
> og hvad det kostede? Nogen der kunne smide mig en mail ? Eller
> annoncere det herinde, hvor, hvornår og hvor meget

Jeg vil tro det koster omkring 30 kr at stikke snuden ind.

/Dan Sollok Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : *Henriette* Risle.dk

Dato : 19-10-03 06:48

Hejsa Dan

Tusind tak for oplysninger, nu glæder jeg mig til i eftermiddag, at komme ud
og se de flotte huskatte, det har nemlig min fulde interesse Tak for
linket! Nu ved jeg hvor det er, og ja, prisen, den er vel nok overkommelig!

Endnu engang Dan, tak for hjælpen

Hilsen Henriette

--
Se mine dyr: www.risle.dk/dyr.htm