Store Vejle Å...
Fra : OC

Dato : 16-10-03 11:57

Jeg skal en tur ned til Store Vejle Å for (at prøve) at lande et par aborre.

Er der nogen der har nogen tips til åén/området - jeg har hørt fjordrejer er
en succes - er de til at få fat i og hvor?

Ligeledes har jeg læst om brakvands-aborrefiskeri på Amager - er der nogen
der kender mere til dette fiskeri?

/Ole

Fra : Isak Lyberth

Dato : 22-10-03 08:12