Ny artikel om JBH
Fra : Lene

Dato : 16-10-03 11:12

Hejsa !

Denne artikel er på Jydske Vestkysten online idag

http://www.jv.dk/article.asp?id=GDE9GA8L.1&u1=Kolding

Mange venlige hilsner fra Lene
DK Tantus Norske Skovkatte
http://www.tantus.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-10-03 11:25

Det var også på tide han blev medt! Håber der sker noget nu..

Mvh. Louise
Katteri Shunozahra.dk
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 12:00

"Louise Viborg" <louiseKATTE@BAKKEshunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Det var også på tide han blev medt! Håber der sker noget nu..

Det ser desværre ikke sådan ud.

Som jeg læser det, risikerer han højst en bøde.

Lidt ligesom artiklen fra hunde NG, hvor en hund bliver stukket ned og det
betegnes som hærværk... ?

Hvis de bare kunne bure ham inde i et par år, så kunne han da ikke lave
skader imens !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 16-10-03 12:28

"Buffy" <sander(snabel-a)tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> betegnes som hærværk... ?
>
> Hvis de bare kunne bure ham inde i et par år, så kunne han da ikke lave

Men man kunne da håbe på - hvad enten der kommer noget ud af anmeldelsen
eller ej - at han efterhånden har fået så megen dårlig omtale, at folk
holder op med at benytte hans klinikker. Man kan jo kun drive en forretning,
så længe der er kunder til den.

Og husk at den bedste form for reklame (og dårlig omtale) er mund-til-mund
metoden. På den måde kan vi da gøre vores til at få stoppet hans ugerninger.

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-03 15:58

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller ej - at han efterhånden har fået så megen dårlig omtale, at folk
> holder op med at benytte hans klinikker. Man kan jo kun drive en

Ja, det er da altid noget, at medierne tager det op, så folk kan blive obs
på ham.

> Og husk at den bedste form for reklame (og dårlig omtale) er mund-til-mund
> metoden. På den måde kan vi da gøre vores til at få stoppet hans
ugerninger.

Jeps, lad os håbe det !
Vil dog bare ønske, at politiet også tog dyremishandling lidt mere
alvorligt...

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 16-10-03 12:29

Fra : Lene

Dato : 16-10-03 12:14

Louise Viborg wrote:

>Det var også på tide han blev medt! Håber der sker noget nu..

Det må du nok sige. Jeg tror bare desværre, at det vildeste har får i
denne omgang er en bøde
Men jo flere gange han bliver nævnt i medierne, jo flere mennesker
bliver der gjort opmærksom på ham. Og det er da positivt. Selvom jeg
også synes, at han fortjener mere end en bøde