min computer fryser hele tiden
Fra : JANNIK MARIAGER

Dato : 11-04-01 15:06

Min computer er begyndt at fryse hele tiden og lave de der åndsvage
"ulovlige handlinger".
Jeg har så prøvet at formatere mit c-drev og lægge ALT ind igen, men den gør
det stadig, hvad kan jeg gøre.

Jeg har en:
athlon 550 (tidligere oc til 700 vha GFD), men fjernede den for at se om det
var den der lavede lort i den og det er det ikke
256 mb ram
V6600
win 98se (har også prøvet med win 2000, men den laver stadig lort i det)

den er først begyndt på det her for en uges tid siden og har tidligere
fungeret upåklageligt.
Min temp på både CPU og v6600 er omkring de 40 grader så det kan ikke være
det vel?

råd modtages meget gerne

Jannik Mariager
jannikm@get2net.dk
ICQ:72776446

Jannik Mariager
jannikm@get2net.dk
ICQ:72776446

Fra : Bear

Dato : 12-04-01 00:34

Det plejer at være et defekt RAM modul der laver ged i det.

Hvis du har to så prøv kun at køre med et af dem af gange for at se om
lortet virker. Eller prøv at tage de indstikskort ud som ikke er absolut
nødvendige for at starte op, dvs lydkort, netkort osv.

Bear

ICQ: 2745075