Kommentarer og respons - hvem vil hjælpe??
Fra : U. Christiansen

Dato : 16-10-03 01:04

Jeg har lavet en miniserie af tre oliepasteller - 15x15 hver.

Jeg kunne godt tænke mig lidt kommentarer herpå, da jeg agter at sætte dem
på auktion på nettet.

Hvis nogen har tid og lyst vil jeg blive meget glad.

Gå direkte til malerierne her: www.ulski.dk/nye_akvareller/index3.html

Med venlig hilsen

Ulla Ulski Christiansen

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 18:28

Jeg syntes de er ganske fine, bliv ved med det

Ole
www.o-madsen.dk

Fra : U. Christiansen

Dato : 02-11-03 23:38

Tak for de pæne ord.
Du laver også selv nogler spændende ting, det er bare synd at din
scanner/kamera har lavet lidt pixels fejl i nogle af dine værker.

Ulla.

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-03 14:29

> [...]
> Du laver også selv nogler spændende ting, det er bare synd at din
> scanner/kamera har lavet lidt pixels fejl i nogle af dine værker.

Tak selv, jeg må indrømme at jeg syntes bedre om det andre laver end det jeg
selv laver, men sådan har vist mange såvidt jeg kan forstå, jeg ved godt det
der med billederne, jeg må se at få det lavet en dag

Ole