Unlock Siemens MC60
Fra : Jacob Manscher

Dato : 15-10-03 15:34

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det program til at unlocke min
siemens MC60. Og til jer der vil have at jeg skal give jer penge for at gøre
det, GLEM det.

Mvh Jacob Manscher

Fra : Jimmi

Dato : 16-10-03 16:46

Hej Jacob!
Der findes ingen gratis unlock metode til Mc60, men "de" plejer at være gode
til at skrve links når der kommer noget i de forskellige foums. f.eks.
http://forum.gsmhosting.com/vbb/index.php

--
Jimmi - www.tronik.dk
Vi unlocker ALT

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-10-03 17:22

Jimmi skrev:

>Vi unlocker ALT

En Audiovox GSM 810?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- nu også Siemens MC60 og C60 (samt M55, C55 og S55)

Fra : Jimmi

Dato : 16-10-03 18:25

ja, os den....gammel sag, noget med kopiere e2prommen og udregne koderne
derfra, lidt besværtligt men det kan lade sig gøre..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-10-03 18:34

Jimmi skrev:

>ja, os den....gammel sag, noget med kopiere e2prommen og udregne koderne
>derfra, lidt besværtligt men det kan lade sig gøre..

Jeg kaster den videre (der er ikke mig der skal have den låst op).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Klaus

Dato : 17-12-03 16:47

Hvad med dette program? - skulle klare ærterne:
http://downloads.gsm-technology.com/cgi-bin/getdb.cgi?mode=program&ID=788