Linie 1: Fejl: tegnet er ugyldigt
Fra : Jesper Heldorf Freds~

Dato : 15-10-03 12:47

Linie 1: Fejl: tegnet er ugyldigt

Denne besked kommer frem på mange websider, som jeg går ind på. ofte kommer
fejlen flere gange på samme side.

Hvorfor og hvordan kan jeg udgå dette???

Mvh
Jesper
jesper@heldorf.com

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-10-03 12:52

Jesper Heldorf Fredskild skrev:

> Linie 1: Fejl: tegnet er ugyldigt
>
> Denne besked kommer frem på mange websider, som jeg går ind
> på. ofte kommer fejlen flere gange på samme side.

A) Hvilken browser?

B) Hvilke sider?

> Hvorfor og hvordan kan jeg udgå dette?

Formentlig er det fejl på websiderne. Du kan ikke som sådan slippe
for dem, men du kan slippe for at få besked om dem. Hvordan det
gøres afhænger af hvilken browser du bruger.

> ??

Din ?-tast ser ud til at være i stykker.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Heldorf Freds~

Dato : 15-10-03 13:11

> A) Hvilken browser?
>
> B) Hvilke sider?

Jeg Bruger IE 6.0

Bl.a. kommer fejlen på www.logitech.dk

> Du kan ikke som sådan slippe for dem, men
> du kan slippe for at få besked om dem.

Det lyder dejligt hvordan gøres dette?

Tak Jesper

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-10-03 13:23

Jesper Heldorf Fredskild skrev:

> Bl.a. kommer fejlen på www.logitech.dk

Hm - jeg får ingen fejl her (hverken med IE eller Mozilla).

> Det lyder dejligt hvordan gøres dette?

Med forbehold for at jeg ikke bruger IE til daglig:

Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Deaktiver
Scriptfejlfinding

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Heldorf Freds~

Dato : 15-10-03 13:45

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jc@dmf.dk> skrev i en meddelelse
> Med forbehold for at jeg ikke bruger IE til daglig:
>
> Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => Deaktiver
> Scriptfejlfinding

tak det hjalp!