ASPMail kontra JMail
Fra : Jan Kristensen

Dato : 10-04-01 15:32

Hej Alle
Hvad er forskellen på brug at JMail og ASPMail. Jeg skal bruge JMAil hos min
udbyder, men mange script brug ASPMail. Hvordan laver man det et
ASPMail-script om så det bruger JMail?

Jan

Fra : Søren Lundfald

Dato : 11-04-01 19:39

Jan Kristensen <vang@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5PYA6.33193$o4.2390361@news010.worldonline.dk...
> [...]
min
> udbyder, men mange script brug ASPMail. Hvordan laver man det et

Dokumentation og eksempler på JMail på www.dimac.net
Søren Lundfald
-------------------------------------
Greenland - what a wonderful world
http://www.ilulissat.gl

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-04-01 22:31

> Hvad er forskellen på brug at JMail og ASPMail. Jeg skal bruge JMAil hos
min
> udbyder, men mange script brug ASPMail. Hvordan laver man det et
> ASPMail-script om så det bruger JMail?

Mine erfaringer viser, at JMail på en relativt hurtig mailserver sender ca.
4.5 e-mails per sekund (JMail.SMTPMail), mens ASPMail sender 4.8 per sekund.
ASPMail er altså lidt hurtigere.

/jesper/