tips & tricks siden!
Fra : Jimmi

Dato : 15-10-03 00:35

Hej alle NG-brugere

Så har jeg afsluttet min opdatering af min "tips & tricks" side.
Her har du mulighed for at læse/forstå mange ting omhandlende
mobiltelefoner.

Dettte er ikke en reklame for siden men derimod en gratis ydelse som jeg
tror man NG-brugere måske kunne bruge til noget.

Hvis der er tilføjelser eller rettelser er i velkommen til at henvende jer.

http://www.tronik.dk/html/tips.html

mvh.
Jimmi - tronik.dk

Fra : torben hansen

Dato : 15-10-03 02:22

hold kæft hvor er du plat er der noget der ikke koster penge på den side ?
th