Usandsynlig (Min mening)
Fra : squizze

Dato : 14-10-03 23:26

Vi har i en forening bestilt en maskine for 6 uger siden
hos en forhandler. Forhandleren påstår at det ikke er
så godt at vi har besluttet os for at det skal være en
maskine med Asus board m. onboard lyd, lan, firewire,
da Asus ikker er stabile mere som de har været.
Yderligere har forhandleren sagt at et anerkendt firmas
direktør de handler stumper hos ikke vil føre Asus
board mere på grund af samme. Er der noget om
snakken el. skal vi finde en anden forhandler.

Den bestilte maskine

Miditower kabinet med 350W PSU
Asus P4C800 motherboard
Intel P4 - 2,4GHz / 800
2 x 512Mb 400MHz RAM
Chaintech TI4200 grafikkort
Maxtor 120Gb Harddisk
HP DVD-drev 8/40
1.44 diskettedrev

Squizze

Fra : Kasper Christensen

Dato : 14-10-03 23:40

> [...]
> direktør de handler stumper hos ikke vil føre Asus
> board mere på grund af samme. Er der noget om
> snakken el. skal vi finde en anden forhandler.

Det er sgu en fin maskine og ASUS er klippestabil. Mon det ikke er fordi han
ikke kan skaffe eller har lov til at handle med dem.

Kasper Christensen
Multimediedesignerstuderende

Fra : squizze

Dato : 14-10-03 23:57

Det er også min menig jeg har selv næsten altid kun
kørt med Asus på nær et QDI board. Efter min
overbevisning er det det bedste.

Squizze

Fra : Hans

Dato : 15-10-03 00:28

"squizze" <squizze@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Det er også min menig jeg har selv næsten altid kun
> kørt med Asus på nær et QDI board. Efter min
> overbevisning er det det bedste.

Nu skal vi heller ikke gøre dem bedre end de er. De har dælme lavet mange
hovsa'er igennem tiden. Specielt P4S og A7V serien har drevet mange til
vanvid på grund af halvfærdig hardwareløsninger. De skiftede revisioner som
vi andre skifter sokker.

/ Hans

Fra : Coach [4130]

Dato : 15-10-03 11:42

[...]

Mon ikke han har et leveringsproblem (6 uger???), (mon det bliver i dette
århundrede, du får den?)
Eller han kan ikke overholde den lovede pris, måske?
Det kan være han fejer problemet ind under gulvtæppet, og "lokker" dig til
at købe noget andet?

Jeg synes Asus kører klippestabilt.
Har selv op til flere maskiner baseret på Asus boards. Uden problemer.

mvh
Bri@n

Fra : Jakob M

Dato : 15-10-03 11:57

> board mere på grund af samme. Er der noget om
> snakken el. skal vi finde en anden forhandler.

Find en anden forhandler. Det er noget værre sludder.

Mvh
Jakob

Fra : KeNzO

Dato : 15-10-03 14:23

Jeg ville finde en anden forhandler han lyder ikke særlig troværdig.

At vente 6 uger er ALT for lang tid efter min mening

Fra : Kenneth Achner

Dato : 15-10-03 15:52

Det lyder, som om forhandleren får bonus (eller noget andet mindre etisk
fusk) ved at sælge dig et bestemt andet produkt. Det han påstår er rent
sludder for en sladder!!!

Efter min mening finder du ikke noget, der er bedre end ASUS. Det kører
klippe-stabilt og jeg ville ikke købe andet til mig selv.

Kenneth Achner