hmmm
Fra : Georg

Dato : 14-10-03 23:15

Fra : Pwh

Dato : 15-10-03 06:39

Georg wrote:

Han havde nok også overskredet grænsen for dårlig smag,
men jeg vil straks begynde at lærer Tyson at 'give fuck finger' ;)

/Jens

Fra : pba72

Dato : 17-10-03 01:34

"Pwh" skrev d. 15-10-03 06:39 dette indlæg :

> Han havde nok også overskredet grænsen for dårlig smag,
> men jeg vil straks begynde at lærer Tyson at 'give fuck finger' ;)
>
> /Jens

Du kunne vel også lære ham at binde ører af

Peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-10-03 08:51

On Wed, 15 Oct 2003 00:14:53 +0200, "Georg" <linesnuden@hotmail.com>
wrotd:

>http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=290195

skal vi så ikke også have aresteret grissehandleren fra Matador, og
dømt ham for diskrimination af Tyskere, for dengang han lærte Kvik det
med pølsen "det er en tysker-trikset"

efter min mening latterligt at politiet ikke bruger deres resurcer på
vigtige ting istedet for sådan noget pjat, men sådan er Tyskerne jo,
gad vide om de stadig diskuterer om kansleren bruger hårfarve eller ej
Latterligt at bruge tid og penge på den slags!.

P-farcen i København...

http://www.aktivebilister.dk/park.htm

Fra : Søren Lausten-Hansen

Dato : 15-10-03 17:19

>skal vi så ikke også have aresteret grissehandleren fra Matador, og
>dømt ham for diskrimination af Tyskere, for dengang han lærte Kvik det
>med pølsen "det er en tysker-trikset"

I Danmark har vi heldigvis ytringsfrihed, det har de ikke i Tyskland
for nazistiske ytringer.

Mvh
Søren

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-10-03 18:38

On Wed, 15 Oct 2003 16:19:02 GMT, slh@DELETEcity.dk (Søren
Lausten-Hansen) wrotd:

>I Danmark har vi heldigvis ytringsfrihed, det har de ikke i Tyskland
>for nazistiske ytringer.
>
>Mvh
>Søren

,,,,ja hvis det var lovligt dernede er det jo ikke sikkert at det
ville være så spændende , tjae hvem ved, jeg har nu bare den holdning
at den slags skal ignoreres, da det er en eller anden form for
pubertetsoprør, herhjemme griner de fleste da også bare af dem nede i
Greve. Spild af tid at hidse sig op over den slags efter min mening.

Fra : Pia Nave

Dato : 17-10-03 16:28

Georg wrote:

*LOL* Det _er_ fandme da humor der vil noget

Mvh. Pia