Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Budget program
Fra : Jørgen

Dato : 14-10-03 21:59

-- Hej er der nogle der ved hvor man kan for et rigtig godt
budgetprogram,hvor man kan se saldo for hver dag,og resten af året!

Med venlig hilsen
Jørgen

Fra : Kell Fachmann

Dato : 15-10-03 04:25

Hej Jørgen,

Jeg ved ikke om man kan få det mere, men det bedste program jeg pt. har
kendskab til er : PCPLUS som blev fremstillet engang i 1980'erne af PC&C og
senere opkøbt af Damgaard Data.

V /Kell

Fra : Kell Fachmann

Dato : 15-10-03 04:37

Her er et link til et firma som idag forhandler programmet :

http://www.aogd.dk/

det har vist nok opkøbt rettighedderne til det.

V/KF

Fra : Jørgen

Dato : 15-10-03 16:59

Kell Fachmann <kf@fachmanndata.dk> skrev:
>Her er et link til et firma som idag forhandler programmet :
>
>http://www.aogd.dk/
>
>det har vist nok opkøbt rettighedderne til det.

> [...]
Det var ikke lige det som jeg har brug for ,ellers tak ,men et
program som er gratis og som sagt hvor man kan se saldi for hver
dag og frem af året ud,hvis det findes !!!!!!!!!!!!!!!!
Jørgen

Fra : Kell Fachmann

Dato : 15-10-03 17:59

Hej Jørgen,

Hvis du kender en som er god til EXCEL (Regneark), ville være nemt at bygge
op til lige netop dine behov.

V/ Kell

Fra : Jørgen

Dato : 18-10-03 13:39

> [...]
>Hej Jørgen,
>
>Hvis du kender en som er god til
>EXCEL (Regneark), ville være nemt at bygge

-- Tak skal du have,jeg prøver.......
Med venlig hilsen
Jørgen