Peltor
Fra : Mars

Dato : 14-10-03 19:13

For noget tid siden var der et indlæg med Peltor soundtrap og hvor de var
billigst ! ...... det var de i et jydsk byggemarkede men jeg har glemt
URLén dertil ....nogen der kan huske adressen ??

MS

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-10-03 19:39

http://groups.google.dk/groups?q=Peltor+soundtrap&hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&selm=3d85cdac%240%2411441%24ba624c82%40nntp02.dk.telia.net&rnum=7

Torben Farum

Fra : Mars

Dato : 14-10-03 19:57

TAK ! :))

Fra : Michael Frandsen

Dato : 15-10-03 08:44

jeg købte mine hos www.10-4.dk til 799,- men jeg ved ikke hvad de koster i
øjeblikket, men de har ofte tilbudet

Fra : FP

Dato : 17-10-03 17:09

Hej NG

Er der nogen som har erfaringer med disse Peltor Sound Trap.
Er de gode ? Er de penge værd ?

hilsen
FP

> [...]
> billigst ! ...... det var de i et jydsk byggemarkede men jeg har glemt
> URLén dertil ....nogen der kan huske adressen ??

---

Fra : Mars

Dato : 17-10-03 18:09

Jeg prøvede et par af den nye model i sidste weekend og jeg var meget
overrasket !!!!!!!!! positivt !

Jeg afprøvede dem ved at skyde, den klippede lige nøjagtig den høje lyd væk,
samme tid løb min hund forbi og der blev jeg sq lidt forskrækket for jeg
kunne TYDELIGT høre hans poter i græsset ! den forstærker alle andre lyde.

Mvh

Ms

Fra : Michael Frandsen

Dato : 18-10-03 19:38

det er simpelhen den bedste investering jeg noginsinde har lavet, selv efter
en hel dag på skydebanen har du ikke den mindste hovedpine

Fra : JSC

Dato : 20-10-03 07:20

"FP" <flp@post4800.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen som har erfaringer med disse Peltor Sound Trap.
> Er de gode ? Er de penge værd ?

Det er ubetinget den bedste investering i jagtudstyr jeg til dato har
foretaget....

/Jørgen