Struer.net?
Fra : Falcon

Dato : 14-10-03 18:16

Efter at have set en flyer om Struer.net, vil jeg lige høre (igen) om
der er nogen herinde der har erfaring med dem.
Hvordan kører det?
Har det været stabilt?
Har de ingen news server?
Hvad koster en mail adresse hos dem?

Falcon

Fra : Harder

Dato : 14-10-03 22:20

> Har de ingen news server?

De har ikke news server :(

> Hvad koster en mail adresse hos dem?

http://www.struer.net/default.asp?catID=94

Man kan få "en" mail adr. men de bestemmer hvad der skal stå.

Mvh. Henrik. Som også tænker på at skifte til struer.net

Fra : Morten Dueholm

Dato : 15-10-03 08:33

> Efter at have set en flyer om Struer.net, vil jeg lige høre (igen) om
> der er nogen herinde der har erfaring med dem.
> Hvordan kører det?
> Har det været stabilt?

Jeg har haft struer.net i en måneds tid nu (1024/256 - deres mindste linje). Det har kørt fint uden problemer. I tiden op til installation af linjen, kontaktede jeg dem et par gange pr. mail, og de var hver gang hurtige til at svare. Har efterfølgende også forsøgt at ringe til dem en enkelt gang, hvilket dog kun bragte dårlige minder fra min tid som kunde hos Tiscali tilbage.

Den router (med indbygget ADSL-modem) jeg fik er en Corecess 3113. Ikke et mærke som siger mig noget, og den har indtil nu kørt fint.

> Har de ingen news server?

Nej, men Kasper Hansen (har vist titel af driftchef) skrev i juli i en mail til mig: "Pt er der ikke adgang men det er noget af det vi kigger på".

M.v.h.
Morten Dueholm, Viborg