Unlock..
Fra : maltha

Dato : 14-10-03 15:11

Hej..

Hvad skal jeg købe.? og hvor skal jeg købe.? Kan jeg finde ud af det osv. Vi
har mange forskellige mobiler i fam. ungerne køber når der er en "fed" en på
tilbud og jeg selv er skør med nye mobiler, med jeg hader at de er låst.

Kan noge hjælpe.?

--
The truth is out there...
and remember

Fra : helloo.dk

Dato : 14-10-03 16:07

"maltha" <maltha@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> har mange forskellige mobiler i fam. ungerne køber når der er en "fed" en

> tilbud og jeg selv er skør med nye mobiler, med jeg hader at de er

Et godt råd ville være at finde en god unlocker. Hvis du bruger ham hele
tiden er jeg sikker på at i ville kunne finde en rigtig god pris. Når det nu
er så mange telefoner vi snakker om. Bor du i nærheden af mig er du
velkommen til at ringe og snakke med mig i telefonen. Jeg vil gerne give dig
et "godt tilbud"
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Error

Dato : 16-10-03 11:15

Og skulle det ske du ikke liiige boede i Nærheden af Ham, Glemte Han nævne
du kan kigge paa www.dkunlock.dk Vælge model, og Hvor du bor, saa finder den
den Nærmeste... :)
Jeg er ikke selv unlocker, men er da Rimelig sikker paa at er det Flere
Mobil'er kan du da nok snakke med dem om det og faa en Go' pris...

Regards
Billy Boi