Dommerfordeling Roskilde ?
Fra : Dan Mortensen

Dato : 14-10-03 14:07

Hej,

Er det lykkedes for nogen at fremskaffe dommerfordelingen for weekendens
udstilling ved Roskilde/Perseren ?

/Dan Sollok Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Mette

Dato : 14-10-03 14:40

Nej øv, jeg vil også gerne vide det ;)

- Mette

Gillian's Norske Skovkatte
http://www.dk-gillian.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 15-10-03 11:44

Dan Mortensen wrote:
> Hej,
>
> Er det lykkedes for nogen at fremskaffe dommerfordelingen for
> weekendens udstilling ved Roskilde/Perseren ?

Fik følgende svar fra Perseren:
-------------------------------------
Hej Dan
dommerfordelingen kan ses på vores hjemmeside snarest. Jeg har lige sendt
den til webmasteren-
alle kan jo bare gå derind og se den.

/Dan Sollok Mortensen
DK Sollok
http://www.sollok.dk/katte

Fra : Sanni Truedsson

Dato : 15-10-03 12:13

Øh Ja, men jeg kan nu ikke få øje på nogen dommerfordeling!!!

Siden står til sidste opdatering 21.8.03

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 15-10-03 13:04

On Wed, 15 Oct 2003 13:12:45 +0200, "Sanni Truedsson"
<pythagoras@get2net.dk> wrote:

      Hej Sanni =)

>Øh Ja, men jeg kan nu ikke få øje på nogen dommerfordeling!!!
>
>Siden står til sidste opdatering 21.8.03

   Lad nu lige webmasteren få tid til at lægge det hele online.
En ting er jo at den er sendt til webmaster "for 2 minutter siden" men
det er jo ikke sikkert at webmaster ser den før i aften fx. =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.