Ericsson T28 afvise opkald
Fra : Jacob

Dato : 11-04-01 12:27

Hej.
I manualen læste jeg at man kan afvise et opkald ved at trykke volume
knappen op/ned. Det virker ikke. Kan denne funktion aktiveres/deaktiveres i
en eller anden menu? Eller har jeg misforstået det der stod i manualen?

--

Hilsen/Regards Jacob - http://home.get2net.dk/dx

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 11-04-01 15:00

På min T18s skal man trykke 2 gange på volumetasterne.
Gad vide om det ikke er det samme for T28 ??

/Peer

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 11-04-01 22:38

"Peer Krogh Petersen" <peer.petersen@worldonline.dk> wrote in message
> På min T18s skal man trykke 2 gange på volumetasterne.
> Gad vide om det ikke er det samme for T28 ??

Jo to gange på volume-ned knappen afviser et kald..

/F

Fra : Jacob

Dato : 12-04-01 00:28

Tak for svarene. Det virker.