Skifte blæser på Abit IC7-G
Fra : Kenneth Boye

Dato : 13-10-03 20:16

Hej NG

Har læst på Anandtech at bundkortet Abit IC7-G har en blæser på chipsættet
som larmer meget. Er det rigtigt, for der stod også at Abit ville ændre
blæseren til en mere støjsvag?

Ok, så langt så godt. Hvis den ikke larmer, men jeg alligevel bliver træt at
den, er det så muligt at skifte den med en passiv?

Syntes at have opsnuset noget med at chipsætblæseren er sat fast med termisk
lim. Hvordan kringler man sådan noget?

Med venlig hilsen
Kenneth Boye

Ved reply: Slet "Fjern_dette" i email-adressen.

Fra : "

Dato : 14-10-03 00:37

Hvis den larmer så meget som du beskriver det her, så må der jo nok være
noget i vejen med din blæser. Min - ka' slet ikke høres. )

Mvh.

John

Fra : Tboom

Dato : 14-10-03 11:05

"<-= FalconMan =->" <Spooky_M_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis den larmer så meget som du beskriver det her, så må der jo nok være
> noget i vejen med din blæser. Min - ka' slet ikke høres. )

Jeg har lignende problem med min blæser.