Ambassadeur fiskehjul
Fra : Jolu

Dato : 13-10-03 19:57

Min mor ha rarvet en stribe Ambassadeur 3000 og 5000 fiskehjul, brugte men
pænt behandlet og opbevaret i originale læderetuier.

Er der nogen som har en ide om hvor de kan sættes til salg, udover i
dk.marked.privat.lystfiskeri, hvis de i det hele taget repræsenterer nogen
værdi.

Mvh Johnny

Fra : KalleKula

Dato : 13-10-03 23:42

Försök med auktionssajten www.tradera.com

Där har du chans att komma i kontakt med samlare mm.

Lycka till

KalleKula

--
This outgoing e-mail is scanned by Norton Anti-Virus 2003

Fra : Michael Boysen

Dato : 13-10-03 23:42

Jolu skrev:
> Min mor ha rarvet en stribe Ambassadeur 3000 og 5000 fiskehjul, brugte men
> pænt behandlet og opbevaret i originale læderetuier.

Hej Johnny

Dit heldige asen

> Er der nogen som har en ide om hvor de kan sættes til salg, udover i
> dk.marked.privat.lystfiskeri, hvis de i det hele taget repræsenterer nogen
> værdi.

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/ er der en auktions-sektion
Mon ikke også http://www.dba.dk er et godt bud
Ellers er der jo http://www.sportsfiskeren.dk/debat/forum2/

Held og lykke
Michael Boysen

Fra : Michael Boysen

Dato : 13-10-03 23:48

Michael Boysen skrev:
> Hej Johnny
> Dit heldige asen

Ups, det var jo ikke dig som var heldig, men bed hende lige om ikke at
"rarve" for meget

Venlig hilsen
Michael Boysen