Torsdag: Farvel Tele2, goddag CyberCity
Fra : Per Moreau

Dato : 13-10-03 16:59

Uhmmm, brev i week-enden fra CyberCity at TDC manden kigger
forbi og kopler mig op hos dem her på Torsdag.
Lækkert, farvel elendige Tele2 og goddag til CyberCity.

Mvh
Per M
Ps: Håber at den kommer frem, for Tele2 forbindelsen er elendig
lige nu, kommer og går konstant.

--
This message is brought to you by:
Thompsons Teeth. The only teeth strong enough to eat other teeth.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-10-03 17:28

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev :

>Ps: Håber at den kommer frem, for Tele2 forbindelsen er elendig
>lige nu, kommer og går konstant.

Ja, den er kommet i stereo.
--
Knud

Fra : Per Moreau

Dato : 14-10-03 14:05

> Ja, den er kommet i stereo.
> --
> Knud

Hva´ søren, det er den sgu også, underligt.

Mvh
Per M.

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 14-10-03 14:19

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message

> Hva´ søren, det er den sgu også, underligt.

Næ, det er nu ikke så underligt. Du har trykket på "send" 2 gange.

> Mvh
> Per M.

Nicolai

Fra : Per Moreau

Dato : 14-10-03 15:52

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@fjernmigsol.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message

> Næ, det er nu ikke så underligt. Du har trykket på "send" 2 gange.

> Nicolai

Nix, kun en enkelt gang.
Tele2: Nu også i stereofonic post

Mvh
Per M.

Fra : Torben Christensen

Dato : 14-10-03 21:08

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nix, kun en enkelt gang.
> Tele2: Nu også i stereofonic post

Isåfald er der lidt skratten i den ene kanal, den sidste post fylder en
linie mindre end den første.

mvh. Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-03 21:23

"Torben Christensen" <pc1dk@msn.com> skrev :

>Isåfald er der lidt skratten i den ene kanal, den sidste post fylder en
>linie mindre end den første.

Omvendt, og det er Outlook Express, der er skyld i det.
--
Knud

Fra : Torben Christensen

Dato : 14-10-03 21:55

> Omvendt, og det er Outlook Express, der er skyld i det.

Hvis tele2 dobbeltposter ville de 2 poster sansynligvis være 100% identiske.

mvh. Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-10-03 22:02

"Torben Christensen" <pc1dk@msn.com> skrev :

>Hvis tele2 dobbeltposter ville de 2 poster sansynligvis være 100% identiske.

Det er ikke Tele2, der dobbeltpostet.

Indlægget har været en tur ude af OEs udballe og tilbage igen,
derfor er indlæg nr. 2 linje længere.
--
Knud

Fra : Torben Christensen

Dato : 14-10-03 22:10

> Det er ikke Tele2, der dobbeltpostet.
>
> Indlægget har været en tur ude af OEs udballe og tilbage igen,
> derfor er indlæg nr. 2 linje længere.

Det var også det der var min pointe.

mvh. Torben

Fra : Nicolai Larsen

Dato : 14-10-03 22:25

"Torben Christensen" <pc1dk@msn.com> wrote in message
> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var også det der var min pointe.

Ja, vi mente alle det samme.

> mvh. Torben

Nicolai

Fra : Per Moreau

Dato : 15-10-03 18:28

"Nicolai Larsen" <g-l-a-d@fjernmigsol.dk> wrote in

> "Torben Christensen" <pc1dk@msn.com> wrote in message

> Ja, vi mente alle det samme.

> Nicolai

Skidt pyt, jeg bruger heller ikke OE mere til ng´ere.
Programmet er stået helt af og nægter at åbne, så
er det jo godt der findes andre alternativer til både
mail og news.

Mvh
Per M.

Fra : Torben Christensen

Dato : 15-10-03 19:01

> Skidt pyt, jeg bruger heller ikke OE mere til ng´ere.
> Programmet er stået helt af og nægter at åbne, så
> er det jo godt der findes andre alternativer til både
> mail og news.

Tror du ikke det er din windows der er skyld i dine internetproblemer, snare
end det er tele2 der er problemet.

Ja det finder du jo selvfølgelig ud af imorgen torsdag.

mvh. Torben

Fra : Per Moreau

Dato : 16-10-03 11:58

> [...]
internetproblemer,
> snare end det er tele2 der er problemet.
>
> Ja det finder du jo selvfølgelig ud af imorgen torsdag.

Jep, så drøner jeg derudaf hos CyberCity, og hold da ferie
en hastighed jeg pludselig har fået.
Sjovt nok er den 2Mbit jeg har nu hos CyberCity hurtigere
end den 2Mbit jeg havde hos Tele2, satans hurtigere
Men jeg bliver bare ved med et bruge de 2 programmer jeg
har valgt nu til mail og news, for jeg kan godt lide den
Encredimail XE jeg har fået fat i.
X-news brugte jeg iforvejen til det binære, så kan jeg
lige så godt bruge den til tekst grupperne også.
Så for mit vedkommende: Aldrig mere Tele2, det orker jeg
skutte igen med dem og deres ustabile servere der konstant
går ned.

Mvh
Per M.

Fra : Anders S..

Dato : 17-10-03 12:58

> "Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Hva´ søren, det er den sgu også, underligt.

Bruger du norton AV??
Og er mail scanneren slået til?

MVH
Anders

Fra : Per Moreau

Dato : 18-10-03 11:22

"Anders S.." <Anderzz@mail.fjerndetteogden.dk> wrote in

> "Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Bruger du norton AV??
> Og er mail scanneren slået til?
>
> MVH
> Anders

Nej, jeg bruger Antivir XP og Zonealarm, men jeg bruger
heller ikke OE længere.

Mvh
Per M.

Fra : Rune

Dato : 13-10-03 20:21

> [...]
>
> Mvh
> Per M
> Ps: Håber at den kommer frem, for Tele2 forbindelsen er elendig

Min tele2 kører godt, så længe der ikke er andre som tilbyder 2048/512 for
530 så bliver jeg nok lidt hos tele2 endnu, selv om cc lokker med
2,5Mbit/768kbit det må jeg sige :P

-Rune

Fra : Peter Mouritsen

Dato : 13-10-03 20:56

Har lige fået opgraderet min forbindelse hos Tele2, til 2 Mbit året ud,
og ---- det sparker røv !!

Så det er ikke alle som er utilfredse PT.

V.H. Peter 7400