Hvor kan jeg låne penge??
Fra : R

Dato : 13-10-03 15:51

Hej

Jeg går pt. på dagpenge og har en minimums indkomst på 130.000 kr. pr. år
(før skat)... Min indkomst vil forhåbentlig blive højrere snarest, men pt.
mangler jeg penge.

Jeg har intet, at stille sikkerhed i.

Har jeg nogle muligheder for, at få et forbrugslån på 100.000 kr. nogle
steder??

Hvis ja, så hvor??

På forhånd tak

Fra : Henrik

Dato : 13-10-03 17:43

> [...]
> mangler jeg penge.
>
> Jeg har intet, at stille sikkerhed i.
>
> Har jeg nogle muligheder for, at få et forbrugslån på 100.000 kr. nogle

Hvis jeg skal være helt erlig; ikke ret mange steder.....

100.000,- forbrugslån over 3 år koster ca. 3.100,- pr. md
og 3.100,- ud af en indkomst på brutto 10.835,- er MEGET.

VH Henrik

Fra : Jonathan Stein

Dato : 13-10-03 23:10

R wrote:

> Har jeg nogle muligheder for, at få et forbrugslån på 100.000 kr. nogle
> steder??

Hvor meget har du til overs hver måned? - Hvad skal pengene bruges
til? (Kan der evt. tages pant i det, du bruger pengene til?)

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : R

Dato : 13-10-03 23:16

"Jonathan Stein" <jstein@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget har du til overs hver måned? - Hvad skal pengene bruges
> til? (Kan der evt. tages pant i det, du bruger pengene til?)

Jeg har ca. 4500 til overs.
Pengene skal bruges til, at betale anden gæld af = få det hele samlet ét
sted.
Jeg har intet, der kan tages pant i = ingen sikkerhed.

Så det vi her er inde på, er et tillidsspørgsmål fra bankens side til, at
jeg får en større indkomst, hvilket jeg selvfølgelig snart får.

Fra : Jonas Kofod

Dato : 14-10-03 10:58

> Jeg har ca. 4500 til overs.
> Pengene skal bruges til, at betale anden gæld af = få det hele samlet ét
> sted.

Der er ingen der omlægger eller samler deres lån ved at tage et forbrugslån,
da disse er de dyreste der findes.

> Så det vi her er inde på, er et tillidsspørgsmål fra bankens side til, at
> jeg får en større indkomst, hvilket jeg selvfølgelig snart får.

Ja det skal du så snakke med banken om

Fra : Jonathan Stein

Dato : 14-10-03 13:58

R wrote:

> Jeg har ca. 4500 til overs.

Hvis du kan dokumentere dette med et fornuftigt budget, så prøv at
starte i banken med at låne en del af pengene og få indfriet den dyreste
gæld.

Fra : JLC- CDN Member.

Dato : 15-10-03 16:04

Hej R

Kontakt mig på cdn_laybourn@hotmail.com så har jeg en mulighed for dig, men
en langsigtet og der skal gøres lidt arbejde for det. men vil man af med
stor gæld i dag som MANGE! har så skal der gøres mere end normal 7-4 job!

Mit motto er " skab din egen lottogevinst ved at hjælpe andre, så skal det
nok lykkes! kaldes P.H.P - People Helping People "

MVH
J.L.C

Fra : JLC- CDN Member.

Dato : 15-10-03 16:07

Lige en mere! lad være med at stifte mere gæld!.. det er aldrig godt når man
først er kommet over græsen. indrømmer selv jeg har gæld men kæmper for at
komme af med det .... men ikke på den kedlige typiske måde som alm arbejde.
Nettet er her og mulighederne er derude! tro mig!

Hej.

Fra : Henrik

Dato : 15-10-03 18:07

Er det kun mig, eller ludet dette lidt af MLM ????

Henrik

Fra : kni

Dato : 15-10-03 19:44

nix, så "JLC- CDN Member." <sikkerlister@@hotmail.com> ?